ff een zeiktopic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joleen

ff een zeiktopic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-02 18:14

Ik baal. Ben namelijk ziek geloof ik. Voel me echt niet lekker en heb ook helemaal geen honger. Ook verveel ik me. Weet iemand wat ik kan doen wat niet te inspannend is? Ook baal ik omdat ik het paardrijden heel erg mis.
Zo klaar! Maar als iemand goede ideeen heeft, gooi ze d'r maar uit.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 18:18

Ik baal ook behoorlijk!!! iemand heeft namelijk tegen de jongen waar ik helemaal Lovers op ben en ook al een paar keer mee heb gekust gezegd dat ik gek op hem ben Verdrietig en dat vind ik niet leuk!
en ze heeft ook gevraagd of hij wat met mij wil en toen zei hij: "dat weet ik niet." das opzich wel een goed teken want hij zegt tenminste niet meteen nee en ik zei ook de hele tijd dat weet ik niet als zijn vrienden dat aan mij vroegen. Maar ik weet het niet meer, ik zie hem vanavond maar durf hem eigenlijk niet onder ogen te komen. help!!! wat moet ik nu doen?

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 18:19

haha ik zit met het zelfde probleem Haha! Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 18:21

ja en ik baal behoorlijk omdat ik ten eerste ziek ben (valt nu wel weer wat mee) en ten tweede omdat ik, net zoals altijd, weer eens problemen heb met mn verlegenheid Boos!

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 18:22

als joleen dan he Haha!

maar flubke als ikjou was zou ik gewoon netalsof doen dat er niks is gebeurd en dat je nergens van weet, ik weet het is makkelijker gezegt dan gedaan Haha!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 18:23

xxxdebbiexxx schreef:
als sypheron dan he Haha!

maar flubke als ikjou was zou ik gewoon netalsof doen dat er niks is gebeurd en dat je nergens van weet, ik weet het is makkelijker gezegt dan gedaan Haha!

ik ga denk ik toch maar vragen wat er gisteren nou precies is gezegd, want hij werkt nl ook bij mij op het werk.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 18:25

flubke"]
[quote="xxxdebbiexxx schreef:

ik ga denk ik toch maar vragen wat er gisteren nou precies is gezegd, want hij werkt nl ook bij mij op het werk.
[/quote]

waarom heb je mijn naam met die van joleen verwisseld? Verward enne ik zou gewoon naar em toe gaan hoor flub, maar dat probeer ik je al de hele middag duidelijk te maken Tong uitsteken

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-02 18:27

Sypheron"]
[quote="flubke"]
[quote="xxxdebbiexxx schreef:

[/quote]

waarom heb je mijn naam met die van joleen verwisseld? Verward enne ik zou gewoon naar em toe gaan hoor flub, maar dat probeer ik je al de hele middag duidelijk te maken Tong uitsteken
[/quote]

dan moet ik er wel ff moed voor gaan verzamelen. Maar ik ben zo bang dat hij me afwijst.