Er was eens een Pferd uit de Bollenstreek die in Nederland zijn ogen uit keek wat een vreemde KWPN-paarden allemaal en ze spraken ook een vreemde taal hij was blij dat hij gewoon op een Westfaler leek!
Anoniem
Geplaatst: 11-02-02 01:18
En daar was er nog een in Amsterdam Die eigenlijk uit de Achterhoek kwam Dat was niet ver van zijn heimat Die vroeg zich ook af hoe het hier in het westen nou zat Met die paarden zonder Hannoveraanse stam?
Spirit
Geplaatst: 11-02-02 10:13
Hier nog een Westfaler in Spijkenisse, Die kon je echt niet missen. Nu even zonder gedonder, zij was echt een springwonder, helaas kan ze dat nu niet meer. Toch blijft het mijn wonderpaardje, elke dag weer.
Haha slaat nergens op.
Clautje
Geplaatst: 11-02-02 13:16
Na, ik kan niet rijmen, dus weet ook niks te volgen...
Anoniem
Geplaatst: 11-02-02 13:51
Ich bin so schön , ich bin so top. Ich bin der Poker aus Bottrop. 'Bin ein rasechten Trakehner, ich mache Wahnsinn bij sovielen Mein Figur ein Wunder der Natur.
[img]../upload/476/ermelo3.jpg[/img]
Jasmijn
Geplaatst: 11-02-02 15:28
Waarom ben ik nou helemaal inspiratieloos, misschien dan toch omdat ik maar een doodgewone KWPNer heb?? Maar goed het is tenminste wel een vos
Anoniem
Geplaatst: 11-02-02 15:54
Met een KWPN'er is niets mis Hij kan er ook niets aan doen dat ie niet van Duitse afkomst is Hij zal moeten proberen Om naar Deutsche standaard te presteren Wat bepaald geen sinecure is
orri
Geplaatst: 11-02-02 16:02
Het fokprodukt van nationale trots, als de branding en de rots, Gefokt op karakter en betrouwbaarheid, op rijtypisch- en werkwilligheid. Een gewild samenraapsel van het beste uit rassen, vandaar dat er veel naar (oa) Amerika verkassen. Ontstaan uit Gelders, Gronings vermengd met (voornamelijk) Duits en volbloed, ontstond dit huidige papier wat zeer goed voldoet. KWPN - leest dit papier!
Spirit
Geplaatst: 11-02-02 16:05
Maar KWPN'ers zijn zo doodnormaal. Zowat iedereen heeft er een, gewoon niet normaal. Nee, doe mij maar een Westfaler als verzorgpaard. In voskleur ook nog, dus zeker een miljoen waard. Beter als die simpele KWPN'ers. Die zie je elke dag, overal. Nee, doe mij maar een Westfaler, die mag ik wel.
Jasmijn
Geplaatst: 11-02-02 16:23
Al die duitsers hebben een punt tegen en daarmee komen ze van de drup in de regen Er wordt op hun papier geen Belisar genoemd en die wordt alom toch wel erg geroemd Die paarden zijn geboren voor de sport wat met een duitser toch moeilijker wordt
Anoniem
Geplaatst: 11-02-02 17:53
Wat valt er te zeggen tegen Deutsche Grundlichheit? Hebben de KWPN'ers wel dezelfde durchlassigkeit Is het soms imitatie van de Duitse topprestatie Waarom ze ook hier proberen te tippen aan de Duitse kwaliteit?
Fitzroy
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-02 18:48
Een Duits brandmerk op je bil, dat is wat iedere KWPN'er wil. Fitz moest rennen voor zijn "W"-tje hij kreeg menig trap en paardenbeetje een "W", das pas 'Top of the Bill"
ibikus
Geplaatst: 12-02-02 20:18
Er stond eens een Gribaldi hengstje in Brabant, Ik mocht hem zondags bekijken en heb gewatertand! Nu heb ik 2 toppers staan, want aan de vos kan ik niet voorbijgaan. Ook al komt hij van een stam uit ons vaderland.