vandaag er weer uitgestuurd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

samantha5

vandaag er weer uitgestuurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 17:20

omdat ik ik een vraag had aan de vrouw van tekstverwerken. komt ze bij me staan en over me heen staan. (ze stinkt reuze uit haar bek). dus de ik snaakte naar schone lucht. want ik ging bijna dood van de lucht die uit haar mond kwam.

Ik maak er een geintje van en ik zeg ook een lekker kauwgompie Lekker fris.

zo ze ontplofte zowat. ik kreeg dus een gele kaart.

met als rede: belediging. moest ik gaan schoonmaken beneden.
Ze had al de pik op me omdat ik vorige keer de eenden uit het raam brood aan het geven was. daar kreeg ik ook een kaart voor, maar mijn unitleider vond dat geen goede reden

lekker voor haar Party!! *LOL*

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 18:29

Ik zou dus niet gaan schoonmaken! Jij biedt haar alleen iets aan wat haar ten goede komt Lachen Dus ik zou gewoon zeggen dat zodra zij een kauwgompje neemt en iets aan haar lucht gaat doen, of wanneer leerlingen gratis luchtmasker krijgen bij inschrijving, jij gaat schoonmaken Lachen

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 19:00

XoNo schreef:
Ik zou dus niet gaan schoonmaken! Jij biedt haar alleen iets aan wat haar ten goede komt Lachen Dus ik zou gewoon zeggen dat zodra zij een kauwgompje neemt en iets aan haar lucht gaat doen, of wanneer leerlingen gratis luchtmasker krijgen bij inschrijving, jij gaat schoonmaken Lachen

hehe, dat vind ik pas een goeie zet Haha!:D

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 20:42

he das wel een goede ik morgen een gesprek met haar

Over mijn goede gedrag Schijnheilig

dat wordt lachen!!!!!!!!!!!

aniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 21:50

vertel je het als je gesprek hebt gehad??
lijkt me geinig!
ik vind dat ze wel wat aardiger had mogen doen je bied haar nog wel iets aan *LOL* Party!!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 22:07

Je moet tegenwoordig al ban zijn als je iemand een kauwgumpje aanbied. Vaak krijg je dan te horen, ruik ik uit mijn mond? Nee hoezo? *LOL*

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 22:26

jeetje, dat je er daarom al uitgestuurd wordt. bij ons zijn er best veel leraren die nogal stinken, maar ze begrijpen die hints niet of ze doen net alsof!!!

vorig jaar en in de 2e werd ik er ook vaak uitgestuurd,.. om de stomste dingen al, TOEN was ik nog een rebel child Haha! nu ben ik geloof ik best braaf want ik ben er dit jaar nog bijna niet uitgestuurd.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 10:03

Na al die jaren heb ik onderhand een heilig ontzag voor leraren die zich geroepen voelen om tieners wat bij te brengen. Voor een hongerloontje laten ze zich dag in dag uit beledigen en treiteren en moeten maar hopen dat er wat leerlingen zijn die ook wat opsteken.

Hoe anders was dat toen ik zelf 15 was. In mijn middelbare school carriere ben ik maar drie keer uit de klas gestuurd en een keer strafwerk moeten maken wegens spijbelen. Dat uit de klas sturen was twee van de drie keer volledig terecht. Een keer uit de klas gestuurd toen ik met een schroefje van mijn stoel aan het spelen was tijdens de Duitse les. Toen de rugleuning van mijn stoel af viel, stond ik dus buiten. Een ander keer was ik tijdens latijnse les aan het schaken met een vriend die achter mij zat. Dat kon de lerares niet zo goed verdragen. Vooral niet omdat ik vooraan zat Haha! De derde keer dat ik eruit gestuurd was, was ook tijdens Duitse les. Men was gummetjes naar mij aan het gooien. De leraar deed niets. Toen ik er een terug gooide, stond ik buiten.. Dat spijbelen was tijdens de Nederlandse les. Helaas was die man niet zo'n heel groot licht. Ik was dus ook een hopeloos geval in het maken van opstellen.... De "straf" was grappig. We moesten een tekst verklaren. Later kregen we die zelfde tekst als een examen!!

De ergste vorm van leraartje pesten was echter anders. Met name die leraren die niet zo heel erg slim waren, kon ik redelijk vlug verslaan op het gebied van logisch redeneren. Ik herinner mij een lerares biologie die tot de wanhoop werd gedreven, maar kon mij er niet uitsturen, omdat ze dan moest toegeven dat ze de discussie had verloren.. Ik gedroeg me daar echter altijd wel voorbeeldig, want bij de eerste de beste reden had ik waarschijnlijk buiten gestaan.

De vraag is dus: is dit een geisoleerd incident? Was de leraar gewoon geen reden aan het zoeken om je buiten te zetten? Hoe bracht je het kauwgum incident? Ik denk dat je het redelijk beledigend kunt brengen.. Hoewel, je mag van een leraar heus wel verlangen dat ze zich op zijn minst wassen en een beetje dragelijk uit hun mond ruiken.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 10:31

HAHAHAHAHA Haha! Pling Haha! Pling
wij hebben ook een leraar en die stinkt ook uit zn mond echt waar BAH BAH Misselijk Misselijk

zita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 10:37

hihi, wij hoeven dan niet schoon te maken ( als we iets raars hebben gedaan), wij moeten er meestal over "praten" en onze gevoelens uiten. kortom : geen straf!!!!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-02 12:16

nou het gesprek heb ik gehad

ze vroeg waarom wilde je me beledigen? ik zei niet beledigen ik vroeg alleen maar wat. of u een kauwgompie wilde. ze werd weer boos en zegt nu wil ik de waarheid. ik zeg weer ik vroeg of u een kauwgompie wou omdat u uit u mond stinkt. echt een verschikkelijke geur. u heeft er geen last van u loopt er al 50 jaar mee, maar ik heb pas 3 maanden les van u en ik ga al bijna 3 maanden bijna dood. ze vond het niet echt leuk maar ze wist niet wat ze moest zeggen Knipoog . nou zegt ze die kaart die hou je maar maar, meer wil ik er niet meer over horen Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

zou die zat Cool

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 22:34

hahahaha Haha! Ik moest echt keihard lachen om deze topic...bij ons op school doet echt nooit iemand zoiets (eendjes voeren vond ik een hele goede zet! Haha! ) Ik heb er gewoon geen woorden voor....die stomme leraren!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 11:19

hahaha die is goed joh...... leuk dat ze er niks op terug had!!! ik had dat standaard met een leraar..die moest mij niet en ik hem niet...continu moest ik eruit om niks nl. totdat ik op een gegeven moment zwaaide naar een vriendin buiten die bij de bus stond te wachten....toen werd ik vriendelijk verzocht om er maar bij te gaan staan! hahaha Cool toen heb ik zo hard de deur dicht gesmeten dat het glas er bijna uit sprong.... sindsdien mocht ik die les niet meer volgen!!! en dat vond ik erg!!!!!! Frusty Frusty hahahaha NIET!! echt leuk joh scholen!!(lees:leraren!!) *LOL* *LOL*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 12:01

Zo bij de hand ben ik helaas niet. En als ik er op kom om zo iets te zeggen durf ik het niet. Ben altijd best een brave leerling. Op de middelbare school nog nooit stafwerk gehad, er nooit uit gestuurt, maar 1 x te laat, 1 HEEL uur gespijbeld en 1x met de hele klas de les geweigerd(staat een week schorsing op, maar om nou de hele klas te schorsen Knipoog ). Braaf he! En dat in 4 jaar. Nu op het MBO ben ik wel stouter. Te laat komen omdat je je broodje kroket nog niet op heb, spijbelen om naar Jumping te gaan, gewoon geen zin en maar 2 uurtjes hebben en dus niet gaan(zo als vanaag).

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 12:18

Ik heb het heel bont gemaakt op school, ik zat meestal in het winkelcentrum bij de broodjeszaak!! Ben bijna geschorst geweest, dat was dan allemaal op de MAVO!! }> Op de MBO zat ik meer in de
dichtstbijzijnde kroeg tussen haakjes (ze hadden er gewoon thee Haha! ) en
dan gingen we met een groepje poolen!! *LOL*

Op de MAVO is het een keer gebeurd dat er een jongen uitgestuurd was, stond hij gekke bekken te trekken achter het raampje, toen werd de leraar nog pissiger (en hij was al zo overspannen) en toen gooide hij
keihard de deur open!! Niet wetende dat die jongen daar achter stond Haha!
Die jongen die kreeg met een rotgang die deur tegen zijn kop en daar zat dus een gat in *LOL* Hahaha de hele gang lag onder het bloed!!
Die leraar hebben we dus ook nooit meer gezien!!! We noemden hem EPPO, ik zal het nooit meer vergeten!!

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 16:04

Ik heb zeg maar een hele toffe klas! En we kunnen ook onwijs lachen en dat maakt de klas nou juist zo leuk Haha!
Vandaag bij Aardrijkskunde, dat wijf kan gewoon niet uitleggen!
En ze moet altijd bijna gaan janken als iemand een opmerking heeft gemaakt dat over haar gaat Haha! Dus vandaag bij de Aardrijkskunde les werd ie eruit gestuurd, moest ie maar ff op de gang gaan staan.
Werd ie er naar 1 minuut weer naar binenngehaald Verward en toen moesten we met woordenboek gaan werken Verward Het is toch aardrijkskunde.
Maarja... het waren supergigantische oude woordenboeken en ze zei zo bijna jankend van: ,,Voorzichtig met de woordenboeken."
Dus wij kijken elkaar zo aan Extreme duivel }> en ik liet perongeluk express die woordenboek vallen, zodat alles door elkaar viel, haha... we kunnen altijd gigantisch lachen met onze klas, vooral tijdens de levensbeschouwing les Misselijk zo saai! en tijdens aardrijkskunde, alleen tijdens duits moet je echt oppassen en tijdens engels ook Haha!

Maar ik vind het wel raar dat je eruit bent gestuurd, alleen maar omdat je dat zei en ze verdiend het gewoon Haha! Ik kan daar ook absoluut niet tegen hoor als iemand uit zn mond stinkt en dan onder je neus gaat praten, getverdemme! gewoon om te Misselijk