Libertel?? Vodafoon?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Libertel?? Vodafoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 16:43

Ik kreeg gister om 11.57 een sms-je van 3282 geloof ik. Naja, daar stond met koeieletters: Libertel is nu Vodafoon. Dus ik dacht: tof... but who cares?
Naja, ik had dus wel verwacht dat in mijn schermpje direct daarna Vodafoon zou verschijnen, ipv Libertel. Forget it, ik heb nog steeds Libertel in mijn scherm staan. Het gekke is dat andere mensen met Libertel helemaal dat sms-je niet gehad hebben...
Mij had het nou juist zo leuk geleken om Vodafoon Laufoon in mijn schermpje te krijgen, maar helaas, ik zal nog ff moeten wachten! Wel heel raar van ze sturen ze zo'n sms en dan dóen ze er niks aan! Schijnheilig

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 16:47

Ik heb ook dat SMS'je niet gehad. Ik heb ook Libertel/Vodafone

Bij mij staat er ook nog steeds Libertel in het scherm en dat blijft ook zo. Ik heb er een logo op gezet. Misschien dat jij dat ook hebt gedaan, Laui

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 16:57

Nou ik heb geen logo, ook Libertel, geen smsje gehad en nog steeds Libertel op mijn schermpje staan...

Beetje onnodig gedoe dat omgooien...en als je het dan doet, doe het dan goed!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 17:31

ik had ook libertel maar mijn telefoon doet het niet meer dus ik kan ook niet zien of het vodafone is geworden Frusty

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 17:33

ik heb even gekeken maar op mijn moeders telefoon staat er welkom bij vodafone

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 17:35

Ben ik dan de enige met dat sms-je? Wow, scary... Zouden ze me gewoon genept hebben... Ik wil er overigens ook geen Vodafone in, maar Vodafoon, anders moet ik Laufoon gaan aanpassen... No friggin' way!
Nu wordt het nog gekker... Ik heb m gister echt gehad en gelezen, maar nu staat dat sms-je er niet meer! Al mijn sms-jes zijn gesaved, en deze heb ik ook niet verwijderd... Ook de meldingen dat iem gebeld had en ik niet had opgenomen oid, die staan er ook nog, maar DEZE is weg... Volgens mij spoor ik niet meer!
Whatever, als ik maar bereikbaar ben! Daar draait het om, dus verder moeten ze het allemaal zelf maar weten daar... Verward

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 18:58

Ik heb ook een smsje gehad en er staat nog steeds doodleuk Libertel.
Ach, ik gebruik hem alleen in het weekend, en dan vergeet ik hem nog vaak. Lekker onbereikbaar voor een aantal lastige personen Haha! Haha!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 19:04

Laui! schreef:
Ben ik dan de enige met dat sms-je? Wow, scary... Zouden ze me gewoon genept hebben... Ik wil er overigens ook geen Vodafone in, maar Vodafoon, anders moet ik Laufoon gaan aanpassen... No friggin' way!
Nu wordt het nog gekker... Ik heb m gister echt gehad en gelezen, maar nu staat dat sms-je er niet meer! Al mijn sms-jes zijn gesaved, en deze heb ik ook niet verwijderd... Ook de meldingen dat iem gebeld had en ik niet had opgenomen oid, die staan er ook nog, maar DEZE is weg... Volgens mij spoor ik niet meer!
Whatever, als ik maar bereikbaar ben! Daar draait het om, dus verder moeten ze het allemaal zelf maar weten daar... Verward

Anders bel je even de Libertel klantenservice!
Ik denk dat die vanzelf wel word doorverbonden met Vodafone Lachen

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 19:19

Toen ik 2 geleden in Engeland was, had ik UK Vodafone op mijn schermpje staan. Super goede onvangst. Heb nu Duchtone, gaat dat eigenlijk nog weg?

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 19:34

Ik heb: Een Libertel Abo, maar heb niet dat sms'je gehad!

Bij mij staat er nog gewoon Libertel op mijn display hoor.

Ik heb niet zo'n dom logo'tje op mijn telefoon, ik haat die dingen!!! Verder maakt het mij niet zo veel uit of er nou Libertel of Vodafone op mijn display staat hoor!

Frank

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-02 22:18

Ja en ik had net een nieuwe telefoon van Libertel en dan krijg je altijd een oopwaardeerkaart van € 10,-. En die had ik opgestuurd en nou kreeg ik vandaag een brief, en ik zal even letterlijk citeren: "U ontvangt bij deze de Vodafone iZi plus 10 met daarop een beltegoed ter waarde van €10,-".

Nou mooi dat er niets in zat he! Moet ik nu gaan bellen ofzo?

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 10:12

Bijj mij staat er ook nog Nl Libertel en ik heb geen smsje gehad??

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 13:14

ik heb ook geen smsje gehad, maar als ik de infolijn bel, is het wel in een keer de vodafoon izi infolijn

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 13:32

Hallo, toen hier Tele veranderde naar Sonera, moest je naar de winkel om je telefoon te laten upgraden, zodat die Sonera zou zeggen. De telefoon van Katja zegt na 4 jaar nog steeds gewoon Tele.

Het kan inderdaad wel zijn dat Vodafone Libertel heeft gekocht. Vodafone is een Engels bedrijf

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 13:34

oja, mijn moeder vertelde ook dat ze zo'n sms'je kreeg, maar dat ook libertel nog op dr foon strond....

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 20:24

vodafone is gewoon een samenvoeging tussen twee bedrijven....zoals joost het zegt klopt het...

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 20:47

haha idd dat berichtje kreeg ik al 31 januari maar nog steeds nl libertel dus wat verandert er nou? Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 23:40

In je telefoon zit een lijst met de namen van alle netwerken, bij de telefoons die dus tot nu toe verkocht zijn staat daar dus iets als 'Libertel' of 'nl libertel'. Op je SIM-kaart staat alleen de netwerkcode van Libertel (NL-04) en via de GSM signalen worden al helemaal geen netwerknamen doorgegeven.

Enige manier om dus 'Vodafone' op je telefoon te krijgen is door een software upgrade van je telefoon (kan je over het algemeen niet zelf doen) of door het instellen van een (grafisch) logotje als je telefoon dat ondersteund (maar op die manier kan je er ook een banaan neer zetten, een echte oplossing is dat niet).

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-02 23:53

Libertel of Vodafone, de naam maakt mij niets uit.
Zolang ik maar bereik heb, en laat dat nou het grootste probleem hier zijn...
Alleen Libertel was nog een beetje te doen, ik hoop dat het nu nog iets beter gaat, dus ook met slecht weer en binnen in huis *zucht*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-02 09:46

Ik hoef er niet persé Libertel op hoor. Vind t zo ook wel best. Ik wist helemaal niet dat het in je foon zat. Ben echt een dom blondje wat dat betreft. Weet net hoe je m aan krijgt, hoe je smst en hoe je telefoneert natuurlijk!
Ik vind t allang best, hij doet het gewoon dus ik is heppie!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-02 18:37

ikke heb ook Lib/Voda
maar heb geen berichtje gekregen..
ik hoorde t toen k mn moeder belde en kreeg ipv van 'dit is libertelvoicemail services; dit is 'vodafoonsvoicmailservice'