Pffffff..... praatje houden!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Margreet

Pffffff..... praatje houden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 18:39

Ben nu bezig met 'oriëntatie op het beroep van leraar' Hoe verzin je het vraag je je af! Compleet met stages op scholen! Net alsof ik de ambitie heb om leraar te worden. Maar ok, zullen maar denken dat het goed is voor m'n communicatieve vaardigheden ofzo.
Maar nu moet ik dus voor morgen een verhaaltje houden van zo'n 10 min., wordt ook nog op video op genomen, echt heel leuk dus! (not)
Nou boeit het houden van zo'n praatje me niet zo, 't is maar voor 5 mensen, dus dat gaat nogal, maar waar doe je het over?!
Niveau: 3 à 4 VWO (zie je het voor je, op een Universiteit!)
Het mag van alles zijn, van een boekbespreking tot de uitleg van een spel, het maakt allemaal niet uit, als het maar ergens over gaat en je er een soort les van kan maken, compleet met sheets e.d.. Iemand een idee?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 00:07

Misschien over eeh...het ontstaan van de mens Haha! Héééél oninteressant maar ik kan zo gauw niets bedenken. Je bent er overigens wel vroeg mee Haha!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 00:16

Kun je niet een paar actuele discussiepunten bedenken, waar ze dan voor of tegen zijn? Is altijd leuk en leerzaam.
Of je zult het wel moeten doen zonder kids erbij?
Hmmz, moeilijk! Ben nog helemaal niet lang van school af en weet nu al niet meer wat er gedoceert werd... Lips are sealed

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-02 00:26

Het is inderdaad zonder leerlingen. Gewoon tegenover 4 medestudenten en een docent en een videocamera.......

Na het watermanagement en de marine van Wim-Lex en de waterlanders van Maxima vond ik de reddingbrigade, KNRM, wel een geinig onderwerp. Hadden we ook nog een boek over liggen.......
Praatje in elkaar geflanst, sheets geprint, klaar!

Beetje jammer dat ik morgenochtend eerst nog even een kleine operatie mag/moet ondergaan en daarna dat praatje moet houden, hoop dat ik ze weer een beetje op een rijtje heb als het zover is!