Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

*
. Heb je heerlijk een uur flink lopen trainen in de bak en zit je onder de paardenharen en ruiken je kleren een uur in de wind naar paard, kom je tot de conclusie dat je nog even een kleine boodschap nodig hebt en heb je net geen tijd om je uitgebreid om te staan kleden. }> . Ik heb al heel wat Jack Russels achter me aan gehad als ik van stal uit nog even snel naar de winkel ging
. Maar echte viespeuken heb ik ook een hekel aan. Alsof ze het zelf niet ruiken

flair schreef:vieze mensen, vrouwen met haar onder hun oksels en naar zweetruikend. Mensen waarbij de binnenkant van de oren gewoon groen is van het oorsmeer. Mensen met supervet haar, rauwranden onder hun nagels. ieuw dat mijn hoofd omdraaide zodat ik met mijn achterhoofd naar hem toe stond. Ik moest hem aankijken schreeuwde hij en toen zei ik als u uw tanden eerst gaat poetsen dan kijk ik u aan.
neigingen

Natascha schreef:gatverdegatver wat een vies topic. Maar ik moet eerlijk zeggen dat veel paardeneigenaren zich hier ook schuldig aan maken. Heb je heerlijk een uur flink lopen trainen in de bak en zit je onder de paardenharen en ruiken je kleren een uur in de wind naar paard, kom je tot de conclusie dat je nog even een kleine boodschap nodig hebt en heb je net geen tijd om je uitgebreid om te staan kleden. }> . Ik heb al heel wat Jack Russels achter me aan gehad als ik van stal uit nog even snel naar de winkel ging
. Maar echte viespeuken heb ik ook een hekel aan. Alsof ze het zelf niet ruiken
Missy schreef:het is niet het ergste waaraan ik me kan ergeren, maar erg fris vindt ik het zeker niet,geef ik toe
Alleen vindt ik het erg gemeen om het dan recht in het gezicht te zeggen. Je kan daar iemand heel erg mee kwetsen en dat doe ik gewoon niet.
Ik denk er ook zo over;Jij zou het toch ook kwetsend vinden als iemand zo naar je toekomt en je vertelt dat je stinkt of vet haar hebt. Misschien heb je wel net gesport, ben je druk geweest je paard z'n stront op te ruimen of dat het heeft geregent en je haar dus totaal vernield is en er dus absoluut niet uitziet. Je weet niet hoe het komt. En als iemand gewoon altijd stinkt, misschein denkt die persoon wel dat hij zich goed heeft schoongemaakt. Die vindt zichzelf niet stinken. En dan zegt iemand opeens "jij stinkt" nou lekker voor je ego dan. Je schaamt je dood en je voelt je niet meer zelfverzekerd.
Ik vindt het niet erg als anderen het zomaar zeggen, ze moeten het immers zelf weten. Maar ik vindt het persoonlijk gewoon een beledeging om te zeggen en daarbij kwetsend. Dus doe ik het niet.
. De warmwaterfunctie van de cv-ketel heeft het namelijk begeven. Gisteren heb ik nog net kunnen douchen maar nu is het dus finito. Zaterdag heeft de monteur pas tijd om de nieuwe ketel te installeren (de branders moeten eerst vervangen worden omdat wij propaangas hebben). Gelukkig heb ik wel een flinke voorraad deo's , dat wordt flink spuiten de komende dagen
Missy schreef:Ik vindt het niet erg als anderen het zomaar zeggen, ze moeten het immers zelf weten. Maar ik vindt het persoonlijk gewoon een beledeging om te zeggen en daarbij kwetsend. Dus doe ik het niet.