Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Maarten schreef:Er zijn ook mensen die gewoon niet reageren op dergelijke topics maar er wel van smullen om het te lezen. Laat die mensen nou de volgende keer eens reageren als ze iets lezen wat volgens hun niet door de beugel kan, dan houden we het een beetje gezellig.
) e-mailtjes in mijn mailbox! Waar je de toon niet van wil horen!
), dan bloedt het vanzelf dood, hoe meer mensen zogenaamd 'tegen' hun kliekje zijn, hoe meer lol ze hebben in het onderuithalen van die persoon en hoe harder ze tegen bokt aan kunnen trappen, gun ze toch gewoon die lol niet.
BartVB schreef:
Verder zijn we als Moderator team bezig met het zoeken naar een oplossing, nog even kijken wat we nu het beste kunnen doen. De sfeer is er de afgelopen weken niet bepaald beter op geworden en dit heeft allemaal wel weer lang genoeg geduurd..

BartVB schreef:Nee hoor. Is een publiek 'geheim' dat Karin en ik meer zijn dan gewoon goede vrienden.
Is inderdaad stilgehouden, we zagen niet echt wat de rest van Bokt daar mee te maken hebben..
Wie er allemaal wat weten maakt mij helemaal niets uit. Waar echter niet tegen kan zijn persoonlijke aanvallen en banketstaaf opmerkingen, die zijn inderdaad voor een deel verwijderd. Heeft verder helemaal niets te maken met 'geheim' of niet, eerder met het niet tollereren van kwetsende opmerkingen. Maar goed, ik zie niet helemaal wat dat met het moderator team te maken heeft?