wat een wind...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

wat een wind...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 14:48

het waait hier echt onwijs hard!! niet normaal zeg t kraakt hier af en toe gewoon omdat t zo hard waait!
wordt vanavond nog leuk met paardrijden }> *LOL* *LOL*

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 14:56

En hier schijnt het zonnetje lekker Tong uitsteken Het waait trouwens ook wel een beetje.. bbrr

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 14:58

Het waait hier kei hard pfffffff
dat is echt irri want we deden 1 uur om naar
school te fietsen en normaal 3 kwartier

Met paardrijden vind ik dat altijd wel grappig die wind
dan gaan Arie's manen altijd zo leuk waaien Haha!

Afbeelding

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 14:58

Bij ons storte het net uit de lucht, nu schijnt het zonnetje weer!!
Maar die wind, wat een ramp he!!
Vanochtend moest My Dominique zoals gewoonlijk op de fiets naar school, ben benieuwd of ze aangekomen is!!

Heb haar nog niet voorbij zien waaien Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 15:00

Ik kwam geen meter vooruit op de fiets. Nu heb ik mn dagelijkse sportactiviteit wel gehad Tong uitsteken, betekend dus wel meer tijd voor bokt Tong uitsteken hehe. Nu schijnt hier ook de zon maar de komt weer een pak wolken aan...

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 15:00

de zon schijnt hier ook af en toe nog wel maar die wind zeg... echt niet normaal. hier op zolder zitten wat houten balken en die kraken echt door de druk die erop komt te staan. ben ik blij dat ik niet zo'n balk ben!!! Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 15:04

Hier ook niet normaal...al meer dan een week trouwens. Behalve vrijdag geloof ik, dat was de enige dag dat het windstil was. Vanavond weer een zuidwesterstorm. Bah vriezen is niet leuk, maar dit ook niet zeg! Verdrietig

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 15:16

nu schijnt ook wel de zon, alleen wel een keeiiharde wind
zeker wel windkracht 8geluk dat ik thuus zit }>

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 15:46

s'morgens k naar school kleddernat waai bijna van m'n fiets af zonet weer precies hetzelfde, k word hier zo ziek van dat vieze ... weer als het kon ging ik morgen nog emigreren *LOL*

Eefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:07

bij ons ook....
s'ochtends wind tegen Misselijk s'middags is de wind gedraait...
dus weer wind tegen Frusty
net ook, ikke waaide gewoon van mun fiets af Haha!
en op een stuk moesten we stil gaan staan anders waaide je gewoon
om Gaaaap

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:29

hier ook! Party!!
ik werd vanochtend wakker en hoorde het al. Die wind blies hard!!! Ik zag er ook geweldig tegenop om die hele 9 km naar school te fietsen. Maar gelukkig, mijn redder in nood Haha! Miranda belde op en ik ging lekker met de auto naar school! Lachen
Wat een luxe Sigaar

Toennet heb ik met de hond gewandeld. Hij was helemaal gek door die wind en ik ook. Het hoofdpad stond blank en ik ging samen met de hond erdoorheen rennen Haha! Mijn broek was dus helemaal zeiknat, mijn schoenen ook. Maar een lol dat ik had Haha! *LOL*

Maar ik love de wind Lovers behalve als ik dan naar school moet fietsen Boos!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:25

Hahaha ja het waait hier ook super hard ennuh toen ik van school naar huis fietste kwam ik maar amper vooruit leek wel of ik stil stond... Boos!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:00

hahaha ik ha m vanochtend voor en terug zij wind... maar als ik op open stukken kwam dan leek het net of ik niet voor uit kwam en ik ben ook 4 x de berm in gewaaid!! hahaha Haha! ach ik heb het overleefd!!!!! *LOL*

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:04

ja en het waait ook echt alle kanten op, eerst heb je zijwind, dan wind tegen, vervolgens wind mee...
ben ook bijna van m'n fiets gewaaid,

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:21

en ik moest met kruiwagens met zaagsel lopen. *jegh* ik vben dus extreem stoffig geworden. het voordeel was wel dat alles er ook weer afwaaide alleen in je ogen ging dat wat moeilijker.

skipperfan

wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:22

Zo het is echt niet normaal zeg. Het giert hier ook, met de ramen dicht giert het nog. Gelukkig is het niet koud, maar die wind is wel irri.
Vanmorgen waaide ik haast de modder in toen we bij zo'n open stuk reden, tussen de huizen ging het nog wel en ik was nog maar net op tijd, eigenlijk ietsje te laat maar we hadden techniek, dus is het niet erg.
En hier is het al heel de dag bewolkt en vanmorgen ging het n og regenen ook, alleen om een uur of 2scheen de zon ffies, maar die was dan ook weer snel verdwenen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:56

Hier zijn net 4 pannen van het dak gewaaid! En ik denk dat er nog wel meer gaan volgen want de wind kan er nu goed onder komen. Zal wel lekkage worden. Even op een ladder klimmen en ze terugleggen gaat niet, want het zit helemaal bij de nok van het dak, veel te hoog en ik ga echt niet op een ladder staan met deze wind!

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 20:25

Ik was vanmiddag even boodschappen doen en bij de entree van de supermarkt donderden door een windvlaag ineens alle borden waarop de aanbiedingen vermeld staan naar beneden.

Mijn voordeur staat recht op de wind, kreeg ik hem eerst niet open, later niet meer dicht...
En ik ben nog nietzo heel stabiel dus zelf lag ik ook al bijna onderuit.
Zal zo eens bellen hoe Zeppie vandaag was }>

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 20:31

Au, hou op! Had het bijna gered tot huis, komt er een superwindvlaag en ik woei keihard tegen een boom aan Verdrietig Deed wel pijn, maar was blij dat hij er stond, anders was de sloot namelijk mijn lot geweest.
Ik heb vanavond ook vliegles...ga weer fjordrijden, en die paarden willen nog wel eens een kleeiin beetje reageren op de wind,hehe. Megan denkt ook,waar ben ik nou weer terecht gekomen..staat daar te stressen in de stal,a gossie

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 21:07

*grijnz* ik ben ook van mijn fiets afgewaaid *LOL* Ik stond stil bij het stoplicht, ineens ZOEF reed ik achteruit *LOL*

Ik lag echt helemaal in een deuk *LOL*

Maar verder waaide het hier helemaal niet Knipoog

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 21:13

hihi ik hoefde op de terugweg geneens te trappen... ik had meewind, en ik ging hard joh! en dat met iemand achterop... lekker goedkoop... als het zo blijft hoef ik geen brommertje hoor Haha!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 22:55

Barb schreef:
Bij ons storte het net uit de lucht, nu schijnt het zonnetje weer!!
Maar die wind, wat een ramp he!!
Vanochtend moest My Dominique zoals gewoonlijk op de fiets naar school, ben benieuwd of ze aangekomen is!!

Heb haar nog niet voorbij zien waaien Haha!

ben wel naar school gegaan
hehe heb alle kanten van het fietspad gezien Haha!
ben geen enkele fietser tegen gekomen...goh
ben niet naar school geweest alleen ff wat inleveren
ik was al te laat voor de lessen kwam k achter ( 40 minuten rooster en laatste 2 uur vervielen)
heb 1,5 uur over 12 km gedaan...grr k had dus GEEN voordewind maar zij en stukken tegen.. Frusty
sorry voor dit offtopci verhaal Bloos

en ja hier waait het dus ook errug hard!! Cool

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 23:49

Het gaat hier ook te keer Boos! Mijn instructrice zou vandaag mijn paardje rijden, maar we konden niet met de trailer weg...dus ik heb heerlijk tegen de wind in staan te brullen met longeren *LOL*
Ik hoorde net trouwens hier ook iets van het dak af rollen....

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 15:23

Jeetje, hier waait het vandaag weer zo hard. Tis echt niet leuk. Alles waait weg. Alsn je wind tegen hebt op de fiets kom je echt amper vooruit maar daarvan is wel een voordeel als je wind mee hebt Pling *frooooeeeeem!!* Pling

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 15:47

Afbeelding