Ik ben stout

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Ik ben stout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 13:26

Ik zit nu thuis lekker een eitje te eten en ga zometeen niet naar school. Ik moet om HALF 2 pas beginnen. Kwamen ze vanmorgen mee toen ik al ander half uur op de 1e les zat te wachten(dit is omdat de laatste bus voor mij nog veel te vroeg rijd). Ik zat dus om half 10 al op school! M'n vader moest nog in de buurt van mijn school zijn dus die heeft mij opgehaalt en naar huis gebracht.
Ik moet alleen maar niet vertellen dat ik vanmiddag eigenlijk nog 3 uur les heb Lips are sealed . Het is pas de 2e X dat ik spijbel dus zo erg is het ook weer niet. Heb het 1x gedaan met de hele klas(en de leraar wist d'r van). En nuu dus. Ben normaal dus best braaf. Schijnheilig

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 13:28

ik zit ook thuis, maar ik ben al weer terug van school, had maar 1 schoolexamen, en morgen vrij en dan woensdag weer een schoolexamen... vet relaxed... (dus ik doe lekker nix illegaals Tong uitsteken)

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 13:31

Ik zit ook thuis...eigenlijk ook niet echt illegaal want we zijn niet verplicht om de lessen op unief te volgen (soms wel moeilijk als het lekker warm weer is Haha! )
Maar ik zit niet thuis omdat k geen zin had, ik ben zoooooo stikop, heb vanacht geen oog dichtgedaan door die rotwind in de rolluiken...grr...slaap nog altijd half...straks vroeg bed in...en hopen dat de wind gaat liggen...

groetjes

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 13:37

Ik zat dus wel op school!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet eens uit kunnen slapen en ik kan geen kant op. Mag niet op de brommer weg omdat het zo waait. Dus lekker rijden op mijn vrije middagje gaat ook niet. Morgen weet ik dat ik op kwart over 12 uit ben en moet om kwart voor 10 beginnen(uit mijn hoofd, kan ook kwart voor 11 zijn).
Heb echt beroerde tijden. 2x in de week tot 4 uur, 2x tot kwart voor 5 en 1x tot kwart over 12. En dan de tijden waar ik op moet beginnen. Kwart voor 11, kwart voor 10, 2x 9 uur en een X KWART VOOR 1!!!!!!!!!
Ik had dus echt geen zin meer om nog langer te wachten.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 13:39

En dan noem jij je stout? Haha! Dan zal ik mijn verhalen maar niet vertellen... Schijnheilig
Nu 'spijbel' ik trouwens rechtig, ik is snielig Verdrietig
Alhoewel ik nu nergens last van heb Verward Dadelijk ff naar de dokter en daarna ga ik lekker toch naar Pinky Lachen

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 13:45

hehe, go girl
wwat maakt t uit??
voor de 2e x?
ze hebben maar lekker pech gehad op school Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 13:49

Ze kunnen me wat hoor. Ik ben er altijd en word altijd te laat gebelt.
Net toen ik thuis kwam stond netjes op het antwoord apparaat dat de leraar er niet was. Maar ik moet om half 9 weg(op zijn laatst!!!!!!!!!!!!) ook als ik om 3 uur zou moeten beginnen. En dan bellen ze om kwart over 9. En dit is me ook al een paar keer gebeurt toen ik helemaal geen school had!!!!!!!!!!!!!! Dan sta je daar om half 10 en de 1e bus terug gaat om half 3 pas. Dan heb ik van die ouders die mij lekker vaak halen maar anders zit ik daar.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 13:55

Balen zeg... Maar hoe komt het dat die bussen zo weinig rijden?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 14:00

Groot boeren gat waarvan ze denken dat er geen mensen wonen. De bus halte is al 8 km bij mij vandaan en hij rijd 3x per dag heen(kwart voor 8, kwart over 8 en 9 uur) en 3x terug(half 3, half 4 en kwart over 4). Ik kan dus ook 2x per week helemaal niet meer thuis komen!!!!!!!!!!!!!!!! Dan kijk ik de leraar meestal lief aan om eerder weg te mogen of mijn moeder of ze me op wil halen.
Ik kan wel op een andere manier met het openbaar vervoer naar school maar dat is dan 125 km in totaal terwijl het maar 24 km is als je met de auto of scooter ga.
Maar met deze wint ga ik niet op de scooter. Ben ik veelste veel een watje voor. En ik waai bijna van dat ding af dan Haha! .

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 14:34

Ik ben vandaag ook lekker thuis...legaal dus Lachen
Ik heb donderdag en vrijdag pas weer examentoetsen...
Ik ga morgen héél ffies naar school, omdat ik geen reet snap van wiskunde en zij het even gaat uitleggen. Ik heb er dalijk namelijk een examentoets over en die moet ik wel goed kunnen maken natuurlijk!

Maargoed...morgen dus merendeel ook thuis en overmorgen ook Lachen

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 14:57

Balen zeg, zo'n bussen... T' lijkt de NS wel Haha!

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 15:46

Wat ben ik blij dat ik van dat gereis af ben. Het enige voordeel van bussen is dat je er lekker in kunt slapen Dromen
Ik heb anderhalf jaar gereisd, eerst een jaar van Drachten naar Groningen en daarna nog van Drachten naar Groningen. Die busse reden meestal wel 3x per uur, maar altijd zo vol...
Voor mij nu fiets als vervoermiddel in de stad, hoef meestal toch niet verder. Stadsbussen zijn namelijk helemaal een ramp Boos!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 17:27

SCHOOL IS Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 22:09

voor de 2e keer pas ?

dat is toch niet zo'n ramp , ik spijbel ook weleens en ik ben de braafste leerling uit mijn klas Haha! .

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 23:53

Nog zo'n spijbelaar *LOL* Jij kan nog de schuld aan de bus geven, ik ga gewoon niet Schijnheilig Mijn instructrice zou vandaag mijn paardje rijden, maar het stormde te hard om met de trailer te rijden(lekker door de polder *LOL* ). En toen ben ik natuurlijk ook maar niet meer naar school gegaan Schijnheilig
(en morgen ben ik ook al 'vrij', voor alleen bio ga ik niet fietsen hoor Haha!