computerbeurs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

assie

computerbeurs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 20:03

Nog iemand naar de computerbeurs in eindhoven geweest vandaag? Ik wel, samen met mijn oom en vader en we hebben de euro's lekker laten rollen Haha! . 2 17-inch monitors, 100 cd's om te branden, een printer en nog een stel adapters gekocht...
Was wel zwaar omdat allemaal naar de auto te sjouwen Lachen

Heb ik iemand misgelopen? Of is er verder niemand geweest?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:13

Foute datum, anders had je mij tegen het lijf kunnen lopen. Ik was er vrijdagavond, direct uit mijn werk. Wat klein spul en een CD-rewriter gekocht.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:16

Ttssk als je ff gezegd had dat je ging was ik er ook geweest (geprotesteerd omdat ik geen zin had, mn vriendje wou nl wel).
Jammer Tong uitsteken

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 21:21

Kim! Aaaaaltijd naar je vriendje luisteren!! *wijst bestraffend met vingertje*
En ik kon je niet waarschuwen, want ik was voor de verandering deze week weer eens afgesloten van internet Boos!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 21:22

Tja... Maar als ik gegaan was had ik je echt niet herkend! Haha!
En dan voelde ik me nu nog rotter omdat ik jou ECHT misgelopen was :d

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 22:34

Ik ben ook geweest Haha!. Mn vader ook allemaal van die cdr's gekocht, alles wat ik heb gekocht is 5 mini cd's van 80 mm in doorsnee waar 50 mb op past, kei cool! Ik wilde ook nog een geluidskaart kopen maar dat heb ik toch maar niet gedaan omdat ik anders naar haarlem had kunnen rijden als die stuk was. Verder heb ik ff gekeken naar de gamers die boven zaten maar dat was een zware discriminatie voor unreal tournament, die gastjes hadden het spel aanstaan, maar deden er niets mee. Boos! Ik vind de computerbeurs in Eindhoven trouwens steeds minder worden, er komt steeds minder volk en er zijn steeds minder (kwalitatief goede)stands.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 23:00

Ja, maar dat heb je als je op de laatste dag gaat
Ik heb trouwens wel 1 bokker gemeet; Sypheron Knipoog Maarja, die ken ik al *LOL* (echt waar *LOL* )

Wat trouwens voor een meisje wel een pluspunt is om naar zo'n beurs te gaan, er zijn ontzettend weinig meisjes, maar wel ontzettend veel leuke jongens, ik heb dus de hele dag ook jongens gespot *LOL* Pling Zaten erg leuke jongens bij.

Ik vond de racende modelauto's trouwens ook wel erg leuk! Beter dan die Magic-kaarten die ze vorig jaar hadden

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 23:03

Ships, magic kaarten vorig jaar? Waarom heb ik dat nou weer niet gezien, maar vorig jaar waren er ook racende modelauto's hoor, die staan der al 4 jaar lang (ben elk jaar al geweest Tong uitsteken). Maar inderdaad weinig meisjes, daar moet maar eens verandering in komen Tong uitsteken

assie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 23:07

hmm.. zouden die magic kaarten dan op een andere beurs hebben gestaan Verward Ik word door pap van beurs naar beurs meegesleept, zodat ie niet teveel geld uitgeeft *LOL*

Ach, deze beurs was wel leuk vond ik!