Tandjes poetsen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Tandjes poetsen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 14:15

Mijn muis heeft de laatste maanden geen kaas gekregen dus is hij stof gaan eten. Hij voelde zich niet echt lekker meer, schoot steeds zijn doel voorbij en wilde niet meer gehoorzamen.
Maanden van ergernis.
Ik vond net dat het maar eens tijd werd dat ik zijn tandjes ging poetsen, dus onder zijn buikje gekieteld en toen deed ie zo zijn bekkie open. Wattenstaafje gepakt en zo zijn tandjes gepoetst.
En die muis van mij, die is zo gelukkig. Hij rolt weer over zijn matje alsof zijn leven er vanaf hangt.

Gaan jullie muizen wel eens naar de tandarts?

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 14:17

Hahahah hoe je dat ook beschrijft Haha!

Die van mij gaat regelmatig, ik keek er net ook ff onder, ten eerste issie groen aan de onderkant omdat mijn muismat afgeeft, en ten tweede eet ie ook veeeeel stof... maar na een onderhoudsbeurt doet ie het weer prima!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 14:41

De mijne heeft ook van die buien. Soms is ie niet vooruit te branden en 2 sec. later heeft ie de kolder in zijn kop en trekt ie spurten. Tandarts erbij en dan is ie weer heeeeeeeeeeeel braaf voor een tijdje.

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 16:30

Zal mijn muis binnenkort ook maar naar de tandarts sturen. Misschien kan dat hem redden! Is wel zijn laatste kans.

Anders laat ik hem gewoon afmaken en koop een nieuwe. Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-02 20:13

Afmaken tsssssss dierenbeul.
Ik mail stiekem wel een blokje kaas en een schaar dan kan jouw muis eigenhandig zijn staart amputeren en zijn biezen pakken.

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-02 20:48

Goh, die van mij eet nooit wat (hij krijgt eigenlijk gewoon nooit wat, maar dat vertel ik niet), misschien dat hij daarom af en toe een beetje een eigen willetje heeft en linksbovenin het scherm blijft hangen, hij denkt dan waarschijnlijk dat hij wat eten krijgt, pppfftt wat een verbeelding.

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 09:22

Dan heb ik helemaal een gekke muis. De mijne verzamelt shag *LOL*

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 12:04

Mijn muis heeft geen staart, en eet geen stof Lachen , gelukkig maar!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 01:55

Mijn muis heeft ook geen staart, maar zijn tanden waren vanwege de tandsteen niet meer zo netjes en hij bleef steeds haken...
We hebben zijn kunstgebit in de schoonmaak gegooit en toen die weer schoon was haperde hij ook niet meer Lachen

evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 13:38

Cody schreef:
Afmaken tsssssss dierenbeul.
Ik mail stiekem wel een blokje kaas en een schaar dan kan jouw muis eigenhandig zijn staart amputeren en zijn biezen pakken.

Wie is er nu een dierenbeul. Jij wilt mijn muisje amputeren en dan bloedt hij dood.
Dan is het veel diervriendelijker om hem maar af te maken. Dat doet veel minder pijn. Schijnheilig en gaat ook sneller.

Kaas en schaar zijn welkom!
Ik eet zelf de kaas op! Vork En een schaar kan ik ook wel gebruiken, die zijn hier altijd zoek!