Loopgips van rechterarm verwijderd???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

irene

Loopgips van rechterarm verwijderd???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 14:04

Over schadeverzekeringen worden veel brieven geschreven. Daar zitten soms echt hele leuke bij Haha!

"Ïntussen is het loopgids van mijn rechterarm verwijderd"

"De jongen was overal en nergens op straat, ik moest meerdere bochten nemen om hem te raken"

"Toen ik de kruising naderde verhief zich daar een hek om mijn vrije zicht te belemmeren"

""Ik verwijderde mij van de rand van de straat, wierp een blik op mijn schoonmoeder en reed vervolgens van het talud af"

(uit een proces-verbaal) De achtervolgde sprong te water en dook ondanks herhaaldelijke sommaties niet meer op.

Bovendien heb ik voor mijn eerste ongeluk en na mijn laatste, schadevrij gereden

Een voetganger kwam plotseling van de stoep en verdween vervolgens zonder een woord te zeggen onder mijn auto

Ik heb zoveel formulieren moeten invullen dat ik veel liever gehad had dat mijn geliefde man helemaal niet gestorven was.

Omdat de voetganger niet beslissen kon naar welke kant hij wegrennen moest, reed ik over hem heen.

Bij thuiskomst reed ik per ongeluk een verkeerde oprit in en ramde ik een boom die daar bij mij niet staat.

Wie mijn portemonnee heeft gestolen kan ik u niet zeggen, aangezien er van mijn familie niemand in de buurt was"

Vooral die laatste vind ik zelf erg leuk.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 14:09

Die een na laatste *LOL* Haha! Hoe bedoel je blonT

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 15:42

HIHIHIHIH!!!!!! Ik lag in een deuk. Wat kunnen mensen zich toch raar verspreken Haha! Haha! Haha! Haha!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 18:19

haha die van die gestorven geliefde man hahaha, ik heb ook weleens zulk soort dingen als ik Nederlands in bekakte woorden wil schrijven het bedoelde heel anders gelezen word.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 18:21

hahaha deze ken ik allemaal al!!
Echt lachen he!!

Maar je komt dus echt van dit soort dingen tegen he!!
Ik behandel dus autoschades voor een verzekeringsmaatschappij
en als je dan sommige dingen leest dan denk je echt: tssss!! Verward