Het gaat weer de goede kant op met mij!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Het gaat weer de goede kant op met mij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 03:12

Jaja, ik ben weer helemaal heppie!! En dat om iets heel klein als je naam achter elk berichtje bovenaan het Kippenhok zien als ware jij de laatste persoon die een reactie plaatste!!
Wooooooooooowwww wat een heerlijk gevoel is dat toch! Ik ben echt een wereldkip!

Ik had geloof ik de laatste tijd een beetje een zogeheten (net bedacht, briljant! Pling ) Kip-Dip maar die is vanaf nu weer helemaal over! Gegarandeerd!
Mijn fanTAStiese ideeen, grappen en grollen zijn weer aan het borrelen in mij en kunnen elk moment tot uitspatting komen!!!
Aanstaande zaterdag zal er voor sommigen ( Knipoog ) al een beetje te aanschouwen zijn (knipoog naar Laui Knipoog )en voor de rest: geduld is een schone zak! Eens komt het er allemaal uit en kunnen jullie weer dijenkletsen om belachelijke verhalen! (denk een beetje in de trant van Nancy Da Bitch, Kitty Kitty kreun kreun en Laui's pipje en kikje etc! Haha! Haha! Haha! )

HET KOMT WEER GOED!!!

I'M THE QUEEN OF THE WORLD (riep ze uit en Leo hield, op de boeg van het beroemde schip, haar handje vast Lovers *LOL* )
Laatst bijgewerkt door Dorée op 23-01-02 03:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 03:14

Haha, sorry voor dit extra berichtje maar ik moet toch even zeggen dat ik dit werkelijk een briljante uitspraak vind!!

Dorée schreef:
geduld is een schone zak!

Whahahahhahahaaha!!!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 09:08

Hahaha... Dorée, je spoort echt niet! Ook al woon je helemaal niet ver van de spoorlijn af! En dan nog niet sporen, dat zegt echt wat hoor... Zucht...

obsession

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 09:34

Sjonge jonge jonge. Ik lig dus in bed en hoor echt de hele nacht doree lopen rammen op dat toetsenbord en dan word je smorgens wakker en dan kijk en dan zie je dus dat ze dit soort onzin zit te typen op mijn lieve pc tje. Ze geeft m nooit eens rust maar bokt de hele nacht door!

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 10:16

Hahahah jessica toch eens tijd worden voor een ander slot op de deur en een wachtwoord op je PC.

Ze zit bokt gewoon te vervuilen met onzin Misselijk Misselijk . Wanneer houdt het op.

Ahhh gelukkig ben je zaterdag en zondag even verlost vaan haar Tong uitsteken (nu de rest nog).

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 12:16

my god doree dit gaat echt onwijs fout. komt nooit meer goed met jou dat is wel duidelijk na dit topic. meeeeeeen wat ben jij triest........ Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-02 16:24

Naja zeg! Ik dacht dat jullie me lief vonden!
En dan krijg je dit Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Ik ben echt heel verdrietig nu hoor!
Dus eigenlijk vinden jullie dat soort topics en verhalen helemaal niet leuk? Nee okee, dan weet ik dat.
Weet heel goed wanneer ik niet gewenst ben hoor!
Laat ze wel bij anderen tot uitspattingen komen, die mij wel waarderen!!! Huilen Huilen Huilen Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen