perfecte baan!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

perfecte baan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-02 15:48

Ik heb echt de perfecte baan... Baas uit, Laui aan het bokken...
Nee, valt wel mee. Maar als je suf alleen in je kantoortje zit en er komen paardjes langs en dan je eigen paardje op je desktopje (vandaag geïnstalleerd), dan is dat heel tof!
Ik heb dus ontdekt dat er elke dag een paardje langs komt, en vandaag was mijn lucky day: het waren er twee (ja dit rijmt).
Zijn iets van endurance paardjes (denk ik) en ze lopen hier gewoon langs de drukke weg. Wel grappig, ga elke dag rond drie uur uit het raam kijken! Schijnheilig
Maar Joop op mijn desktop is veel flexer! Zit elke keer de screensaver (zit te lezen over hypotheken) weg te klikken om Joop's oogje te kunnen zien. Ter afwisseling kan ik zijn voetjes, zijn hele hoofd, en zijn neus installeren, maar oog is goed genoeg! Lovers

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 15:58

je kunt de hand schudden met Fsoudan die eenzelfde topic aangesneden heeft onder algemeen. Overigens hoor je mij nu ook niet klagen hoor, grinnik. Ik ben nu immers ook aan het bokken. Ben net klaar met een leuk karwei en moet nu weer verder met een geestdodend saai karwei. Ze dagen mij niet echt uit hier momenteel.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:15

Ik heb ook de perfecte baan, ik zit hier nu met een heerlijke kop thee en chocola! En bokt natuurlijk! Vingers aflikken

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 10:17

Ik heb niet de perfecte baan,

Maar heb wel een screensaver met tig Ozepjes (Levant en Lester staan er ook nog een paar keer bij). Op mijn bureaublad heb ik ook een Ozep plaatje staan Lovers