Mensen ik begin me toch te ergeren!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Mensen ik begin me toch te ergeren!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 00:38

Ik begin me langzamerhand echt te ergeren, er zijn een paar nieuwe mensen op bokt die een beetje irritante reacties plaatsen, ze hebben waarschijnlijk nog nooit van PB gehoord!!!! En ze hebben er volgens mij plezier in, om andermans topics te verpesten Misselijk en vooral die van fsousdan, echt ZWAAR TRIEST Misselijk ik noem verder maar geen namen en stomme reacties hoef ik ook niet!! Want die mensen voelen zich gewoon aangesproken dan!!! Sorry hoor, dit moest ik ff kwijt Knipoog

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 00:39

Ehm.. waarom plaats je dit dan?
Had dan toch ook per PB naar betreffende persoon of moddie gekund?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-02 00:41

ik kom het soms tegen, maar het zijn er heel veel en ik weet niet wie allemaal Verward

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 10:17

Tja een beter bokt begint bij jezelf. Daar moeten we ons allemaal aanhouden *LOL*

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:38

Het gaat inmiddels zover als je er wat van zegt dat je dan anonieme emailtjes gaat ontvangen ipv PB'tjes. Heb vanochtend Heike op de hoogte gebracht van een aantal topics.
Bokt leest daardoor voor mij ook niet lekker meer!
Erg jammer!

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:46

En daar gaan we weeer *zucht* Lips are sealed

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:46

Ik deel dus jou mening, maar JIJ doet nu precies het zelfde als die mensen die jij wat verwijt.
Beetje dubbel dus. En met deze topics jaag je veeeel meer mensen tegen je in het harnas.

lara

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:43

'achter iemands rug om een topic plaatsen'? Hmm, Bokt leek me een publiek forum?

Anyway, de user 'mikado' is gisterenavond op non-actief gezet. Zoek voor de grap maar op wat deze user allemaal geplaatst heeft dan zie je meteen waarom. Verder zijn een aantal berichten en topics van haar al verwijderd.

Zwaar irritant en vooral erg kinderachtig dat gedrag, waarom kunnen die mensen niet gewoon gezellig doen? Anyway, ze vechten het maar lekker uit maar dan zonder Bokt.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:51

Ok, iedereen zijn mening gegeven? Fijn, dan zet ik er nu een slotje op, want dit voegt imo niet echt iets toe aan bokt en dit forum in het bijzonder. Dit is het kippenhok! Lachen