Hond bang voor Stofzuiger.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ekstul

Hond bang voor Stofzuiger.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 23:45

Wij hebben een boxer ze heet Famke. Ik zit zo achter de computer zit famke de hele tijd te janken enzo. ik d8 moet ze buiten wat ofzo maar dat ook niet. Famke is dus heel bang voor stofzuigers (vraag me niet waarom Knipoog ) En dat ding stond dus voor haar mand best zielig! (en daar slaapt ze altijd in dus ze kon er niet in!) Party!!
Laatst bijgewerkt door Ekstul op 20-01-02 00:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 00:34

moet mijn hond die stofzuiger even wegjagen?? Tong uitsteken
Dat mormel van mij is totaal niet bang ervoor.Als je stofzuigt is ie aan het blaffen tegen dat ding.En dan grijpt ie de slurf Frusty lekker irri Haha!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 00:37

Die mormels van mij moet ik altijd opzij duwen om hun plekje te stofzuigen Lachen . Misschien komt dat omdat ik elke dag moet stofzuigen en ze er aan gewend zijn geraakt?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 00:39

Mijn hond gaat er ook tegen blaffen en dan laat ze die tanden zien hahaha, maar grijpen doet ze niet want als ik dan dichterbij kom rent ze weg *LOL*

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 11:57

Die hond van mij is helemaal raar. Vroeger toen hij klein was vond hij het helemaal geweldig en ging hij tikkertje spelen met de slurf zeg maar. Beet hij in de slurf, rende hij keihard de kamer door en beet hij weer. Ging zo maar door *LOL*
Nu is hij bang voor de stofzuiger en rent hij altijd naar zijn mand als mijn moeder hem aanzet (als hij uitstaat niet). Misschien heeft de stofzuiger een keer teruggebeten? *LOL*

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 12:04

Ik heb geen hond, maar mijn konijn is wel heel bang voor de stofzuiger, gaat dan helemaal in elkaar in een hoekje van het hok zitten en gaat dan met zo'n grote bange oogjes toekijken. zooooooo snielig!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 16:50

Ax loopt altijd weg, zodra dat ding in zijn buurt komt...
Al vanaf pups af aan!
Maar laatst toen hij in de rui was (is hij 2x per jaar heeeel errug) zei iemand: moet je hem stofzuigen, nou hebben we een anatal keren gedaan en dat werkt veel beter als borstelen! Sindsdien is hij niet meer bang maar wel altijd weg! Haha!

Vasco

Vasco......

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 19:39

Vasco is helemaal gek je hoeft de kast maar open te draaien en hij is weg ik probeer het hem wel af te leren maar niks helpt nou ja tis een belgische herder hij begrijpt niet dat het niet eng is.

Heb niks tegen belgen hoor zo zegt mijn pa het altijd enne ik weet nog wat moppen over ons nederlanders haha