IK Haat buschauffeurs

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marjolein

IK Haat buschauffeurs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 17:13

ik vanmorgen vroeg op. moest de bus van 7.44 hebben. ik op fietsje naar busstation, zet mn fietsje neer en zeg hoi tegen renate (die wel een kwartier te VROEG was) ben ik halverwege t busstation (dat nou niet echt groot is) gaat mijn bus rijden dus ik steek dat kaartje op in de hoop dat hij nog stopt (en hij vertrok te vroeg) rijd hij gewoon langs me heen, terwijl ik tegen de bus aan sta te slaan enzo. stomme buschauffeur nu kwam ik een halfuur telaat Boos! nouja renate stond er nog dus heeft zij mij haar medebusreizigers aangewezen. de buschauffeur die daarna kwam was veel aardiger die liet mij wel instappen. maar nu heb ik vanmorgen wel de kans gemist om tinkertjes te bekijken en de touristische route gemist. gelukkig had ik die op de terug weg wel, en heb ik lekke rde hoge veluwe van dichtbij kunnen zien (en ook een paar Koe )

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 17:29

Ach ja, buschauffeurs zijn ook maar mensen en ik kan me wel voorstellen dat zij om 7.44 uur met een ochtendhumeurtje te kampen hebben en niet gaan stoppen voor degene die tegen hun dierbare bus aanschopt Haha!

Dan kan je nog denken, ach het zal straks wel beter zijn, die mensen moeten ook even wakker worden. Maar wat moet je dan aan het eind van de dag constateren? Dat het humeur nog 10 keer verslechterd is. Er kan geen groet meer af, bushaltes worden per ongeluk overgeslagen, er worden wat fietsers meegegrist in de haast om de dienst af te sluiten en je stapt hevig geschokt de bus weer uit met een illusie armer.

Nou ja, laten we ze niet allemaal over 1 kam scheren Schijnheilig

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 17:35

Of zo hard optrekken dat je spontaan je knie verdraaid als je net wil gaan zitten.
Of veel te laat zijn.
Of zeggen dat ze niet langs het ziekenhuis komen tegen een jochie van een jaar of 10, daarna de deuren sluiten en richting ziekenhuis rijden.

Maar er zijn ook wel goede bij.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 17:40

Ik heb ook nog een leuke:

Was vorig jaar ergens, ik moest werken, bus van Drachten naar Leek, die door gaat naar Groningen. Dus ik geef die chauffeur mijn strippenkaart en zeg dat ik naar Leek moet. "Sneek Verward " Nee, Leek meneer. "Sorry, daar stop ik niet." Euh.... pardon? Aangezien ik al anderhalf jaar met die bus ging op zaterdagochtend half 9 en dat ook zei tegen die kerel, bleef ie ervan overtuigd dat ie daar niet hoefde te stoppen.
"Maar ik wel je er wel ff afzetten hoor." Sigaar

Wat een fijne vent toch. Lips are sealed

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 19:16

die buschauffeur vertrok inderdaad te vroeg. maar dat doet die vent wel vaker die de bus van 07.44u reed vanochtend. dat is echt zo'nchagrijnig geval.
maar was wel grappig dat ik marjo tegenkwam. ik liep echt met een duffe kop naar het station, zegt er ineens iemand hoi. had echt zoiets van huh wie is dat nu weer. was het marjo Haha!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-02 22:13

ik wil club oprichten.
bokkers tegen buschauffeurs die te vroeg vertrekken en marjo'tjes niet meenemen.
wie doet ermee?

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 22:18

JAAAAAAAA ik wordt lid.

Ik heb namelijk een chauff die standaard 30 min, te laat komt. En dan zit hij daarmet zijn sjagge S....Lwerk. Nu hebben we af en toe een andere chauff en DIE IS WEL OP TIJD ?? Rara hoe kan dat ?

Of hij heeft ergens een vriendennetje zitten Misselijk kan niet jhij is lelijk Misselijk .

Of hij werkt echt voor SNELLE VLIET en doet zijn naam eer aan (NOT).

Spreuk aan de bushalte:
Snelle Vliet je ziet ze liever niet. Boos!

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 22:20

Ik zat een keer in een bus met een halfdronken chauffeur! Ik werd op die achterste banken van links naar rechts geslingerd vloog door die hele bus heen Boos! Taxi's zon trouwens nog aso er.

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 23:32

haha ik ken het gevoel....
kheb een keer 4/5 keer met butterfliy de bus gemist Gaaaap Lips are sealed
we hadden de bus gemist hij reed net voor onze neus weg nou wij de stad in met nog iemand dus wij de tijd helemaal vergeten dus dat was nie zo slim Lips are sealed

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 23:38

wij waren in zeeland en toen moesten we dus met de bus naar station middelburg met alle tassen om terug naar huis te komen. Dus ik en een vriend 's morgens naar die bushalte, "13:30" mooi dan zijn we op tijd thuis. Wij gaan om 13:15 naar de bushalte en staan daar tot 13:45.....13:50...waar blijft die bus nou???? Kijken we op het bordje, dus ik zeg:"Kijk dan hier, 7 juli, maandag om 13:30", zegt een vriend van mij: "eej slimbo, het is zondag 6 juli!!!" Bloos Bloos Bloos Bleek de bus dus om 15:00 pas te vertrekken. Konden we terug met die zware tassen, ze hebben de hele dag niet meer met me gesproken, best gunstig eigenlijk, ik was toch al zwaar moe van het uitgaan en 's morgens om 4 uur op het strand voetballen. (Tis misschien een beetje offtopic maar het moest er ff uit)

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 09:25

Ik ben pas nog aangereden door zo'n bak van Connexion Boos!
Is al drie maanden terug en zit nog steeds op mijn laatste centen te wachten!

Ik zie er nog zitten, die stomme Koe !

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 09:26

heel erg zoiets toen we naar disneyland gingen hadden we zon erge hij was wel aardig maar reed niet door Boos! iedere bus reed ons voorbij

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 14:07

Krijg altijd als ik met een trailer rijd voorrang van buschaufeeurs en vrachtwagenchauffeurs *LOL*

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 16:02

vanmorgen had ik een stoere buschaufeur. die stopte wel Haha! (niet voor mijw as ruim op tijd maar voor iemand anders) en hij ging zels spitsen halen dus had wat te doen vanmorgen in de bus (bas muijs wordt de beste minnaar van nederland heb ik gelezen Haha!) maar had niet d e touristische route en smiddags ook niet ga vanavond dan maar naar mn eigen koei kijken.

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 16:09

ik heb ook altijd leuke buschauffeurs naar school toe, zijn altijd aardig en vrolijk, zelfs om half 7! maar vanochtend had ik ook een grote l'l! hij stopte nog geen eens als je op het knopje had gedrukt en reed als een gek. ik snel een wens doen dat ik het mocht overleven, gelukkig is die wens uitgekomen! er zitten altijd wel hele stomme bussiefeurs tussen!