Wat u nog niet van Jura (Maartje) wist!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Death_Squad

Wat u nog niet van Jura (Maartje) wist!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 14:18

Van Maartje (Jura, mod VVDD) is het volgende al bekend:
-plastic bordjes
-plastic bestek
-bergen afwas
-instabiele gordijnroe
-brakke computer
-ongeorganiseerd
-1 persoons auto

Maaaaaaar
Wist u dit:

Maartje hoeft tegenwoordig ook niet meer te koken, ze krijgt van de boerin van waar haar paard staat iedere dag (bijna iedere dag iig) een plasticbakje met voedsel mee. En volgens Maartje is het ook nog eens ëen handig bakje want het kan zo in de magnetron, handig he".

Zoals U ziet heeft maartje voor ons nog veel verbazingen in petto!

Maar wacht er is meer!

T begon allemaal toen Maartje en ik in de Albert Hein waren in Purmerend, toen liepen we langs de vleesafdeling, en toen vroeg dat meisje "kan ik je helpen" aan Maartje, dus ik reageerde met "nou ik vrees dat dat al niet meer mogelijk is" dus toen keek ze mij aan en ik zei "nou ik weet niet hoe goed je bent, tenzij je een heel groot mes hebt" want Maartje heeft eigenlijk wel hulp nodig" maar ze zei dat ze die niet kon bieden, maar ze moest wel lachen.

Toen ging het pas echt fout,
Maartje was zoooo jaloers op Lautje, die op 8 dec. jl. een tour door de Albert Hein in Purmerend heeft gemaakt en alles vanuit het boodschappen-in-het-karretje perspectief heeft gezien (mijn idee, dat wel), dat Maartje dat ook wilde.
Dus na langtegenstribbelen gaf ik toch maar toe en nam Maartje plaats in het karretje, en maar commando's geven enzo "hier naar rechts (zwaait naar rechts)" "hier bijna" "ja stop stop stop" "pak jij het maar even".
Toen kwamen we langs de vlees afdeling waar dat meisje nog stond, en met Maartje braaf voordduwend zei ik al tegen haar ïk zei het toch, ze heeft echt hulp nodig" en toen kon ze wel in zien waarom!

Maartje heeft toch nog 10 min. in het karretje gezeten, totdat ze eruit wilde (heel flauw, k wilde haar nog laten scannen bij de kassa!) maar goed t was niet anders!

toen zijn we maar naar de paardjes gegaan.......een ervaring rijker, en ik een illusie armer!
Laatst bijgewerkt door Death_Squad op 13-01-02 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 14:27

*onder bureau* Volgens mij hoef ik niet eens te weten waar Maarten haar mee chanteerde, dit zegt al méér dan genoeg! Tong uitsteken
Arme Maartje, je zal er maar last van hebben... Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 17:57

Hé hallo ik werd gedwongen door Joost om in dat karretje te gaan!! En toen kwam ik ook nog bekenden tegen! }> Haha!

En Joost moet werkelijk met iedereen die hij tegen komt kleppen!! Pfff vermoeiend hoor!! Gaaaap
En dan iedereen in verlegenheid brengen, vindt ie prachtig! Schijnheilig
Volgens mij bestaat zo'n 10 uur van een normale dag van Joost uit ouwehoeren, als het niet meer is! *LOL*

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 18:19

Oh ik zie het dus helemaal voor me!!!! Enneuh...van het plastic bestek had IK lekker de primeur, neh neh neh neh neh!!!! Haha!

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 18:57

Ja Maartje, als Joost je in een karretje wil hebben ,dan kun je hem niet meer tegenhouden! Boos! Knipoog

Arme jij. Ik weet wat je door hebt moeten maken, ook al kwam ik geen bekenden tegen en jij WEL! }> Clown

Joost, wees voortaan wat aardiger voor uw medemens wilt u?? Knipoog Haha!

claudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 10:44

Hahahaha OK Joost!!!

Zeg Maartje vertel eens over je handdoeken?? wat zijn ze nu en wat waren ze???
Ook hier ging een huishoudelijke klokje flink te keer!! Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 10:47

Haha ik word wel door het slijk gehaald he! Schijnheilig

Tja mijn handdoeken waren plankjes, maar daar kon ik niets aan doen. Nu dankzij jouw droger zijn ze zoooooooo zacht! *LOL* Kwijl

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 12:50

hahaha leuk we hebben weer een paar rare dingen vam maartje erbij Tong uitsteken .

Hhaah joost is toch heel lief en rustig ?? Zet geen mensen voor gek enz.. Net zoals dat jongentje op de videoband met zijn Pony Winchester Schijnheilig . Zelfs zijn oude instrcuteur kende de videoband en moest er wel om lachen hihihi Schijnheilig Schijnheilig .

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 14:00

welke videoband????????????

haha arme maartje maare wat zeiden die bekenden? of kon je je net verbergen achter een krop sla oid?
Haha!

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 14:39

Die stonden een beetje raar te kijken geloof ik! Haha!

Die videoband is van toen Joost nog lief en klein was, en meedeed in een programma met zijn pony. Ik zal eens kijken of ik daar stills van af kan halen! }>

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 15:46

Maartje als je de band naar Suus meeneemt nemen we het op met de video camera dan kan marco het op bokt zetten Extreme duivel . WRAAAAAK. Tong uitsteken .

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 16:03

Goed plan!! }>

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 18:59

Dan kan ik m ook zien! Yeah... nog meer voorpretjes! Clown tralalalalalalala! *doet dansje*