Waarom? Omdat ik tot mijn spijt de laatste tijd nogal wat dingen ontdek die mij niet helemaal gelukkig maken. Ik zie een aantal opmerkingen hier en daar voorbij komen die ABSOLUUT niet kunnen, mensen die gekwetst worden etc etc. Ik als moderator heb de taak om daar wat aan te doen. Maar ja, ik heb ook niet altijd tijd dus ik zie helaas niet alles.
Daarom wil ik jullie ten eerste op het hart drukken: onderaan mijn berichtjes zit een knopje: pm of pb... GEBRUIK DAT! Dan weet ik dat er iets aan de hand is en kan ik er wat aan doen, zet er dus een link bij. Ga het aub niet zelf oplossen, want dat gaat eigenlijk altijd fout...
En probeer je een beetje aan de regels te houden. Die zijn op algemeen te vinden... Het moet voor iedereen gezellig blijven!
Het kippenhok is boven alles een plaats waar je met een grote lach weer vandaan gaat. Het moet niet zo zijn dat hier allerlei nare dingen gebeuren. Het is dus niet zo dat je hier dingen kunt plaatsen die 'nergens anders horen'. Dan horen ze ook niet hier! Ik kan natuurlijk een hele precieze omschrijving maken van criteria waar een topic op het kippenhok aan moet voldoen, maar dat is nooit toereikend.
Als je vragen hebt, omdat iets niet duidelijk is of wat dan ook: ik lees mijn pb's first thing! Ik ben niet voor niets moderator. Al is het wel zo dat ik het gelukkigst ben als ik niets hóef te doen, maar helaas gaat dat niet zo. Ik hoor het graag als iets niet duidelijk is!
Dus lief zijn!

Voor de regels op bokt, en dus ook op kippenhok, kun je hier kijken http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=35327 Hou je daar aub aan, dat scheelt een hoop ergernissen!