Wat een eer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Wat een eer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-02 00:33

Mijn zus is gevraagd door een promoteam waarmee ze vaak bij de TT races in Assen stond om als 'blondine' mee te doen aan de Nationale IQ-test op tv Haha!
Ze vond het op zich wel heel leuk maar ze vond het nogal twijfelachtig om dan bij de blondines ingedeeld te worden ipv bij de maatschappelijk werkers bijvoorbeeld dus ze twijfelt nog *LOL*

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 00:39

Aha.. da's vast en zeker voor BNN! Doen natuurlijk! Ik weet niet of je het de vorige keer gezien hebt, maar het was echt geweldig... Lachen
Ook worden er individuele scores vastgesteld, dus als ze slim is....... valt ze zeker op als blondine. Lachen

Je had nog meer groepen zoals boeren, blondjes, enz. enz.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-02 00:42

Ja maar de blondines kwamen er wel het slechtst uit vorige keer!!

Wat wel grappig is, we hebben het er al over gehad dat als ze hoger dan 160 zou scoren en als superblondine de microfoon onder haar neus kreeg, wat ze dan zou zeggen...

" euhm ... euhm ... euhm ..."

of ze laat haar oordopjes van schrik vallen, Bridget houdt de microfoon bij haar oordopjes en heel Nederland hoort "adem in...adem uit...adem in...adem uit..."

*LOL*

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 00:44

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* Ik ga traditie getrouw weer via internet meedoen *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Ze moet het gewoon doen... doe eens gek! Lachen Het komt vast wel goed Lachen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:37

enerzijds vleiend omdat ze mooi gevonden wordt, anderzijds gaat het gepaard met mond houden en mooi waarop de beroemde en denigrerende uitspraak weer van toepassing wordt: ":Shut up and be pretty". Dat zou niks voor mij zijn. Inderdaad twijfelachtige eer dus. Bovendien is mooi zijn wel bevattelijk voor complimentjes, maar anderzijds.... het is geen prestatie. Het is iets dat je gegeven is, een kwestie van geluk hebben. Goed kunnen paardrijden, pianospelen of goede opleiding of iets dergelijks vind ik weer wel een prestatie. Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken.

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-02 14:12

"Shut up and be pretty" - inderdaad.
Zulke dingen doet ze ook echt alleen voor het geld maar zelfs daarvoor zou ik het nog niet doen.
Zo zijn we ook beide al meerdere malen gevraagd om rondleidingen te geven op de TT-baan, maar als je ziet wat voor kleding je aanmoet...je bent dus in principe gewoon pitspoes Misselijk

Nou ja, verschil is dat ik er niet op in ga omdat ik niet de hele dag dom blondje wil spelen maar mijn zus moest haar paard nog afbetalen dus greep alles aan Haha!

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 15:29

nee bah niks voor mij!
maar ja als je geld nodig hebt!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 15:51

misschien of-topic misschien, maar uit het verlengde van deze:
Als je geld nodig had, zou je dan in de playboy willen staan?

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 16:41

In de Playboy??
Nehhh Clown Niets voor mij.

Maar over je zus Cody, gewoon doen joh! Weet ze meteen hoe ze er met dr IQ voor staat Pling
Krijgt ze er nog eens geld voor dan ook? En wanneer word het opgenomen?