Dildoree en jessica als bingo mutsen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

obsession

Dildoree en jessica als bingo mutsen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-02 01:23

Jaja je leest t goed!!! Wij zijn vanavond naar de bingo geweest! En nee we hebben niks gewonnen! Huilen Huilen Huilen Helaas!! T was wel heel erg lachen hoor! Doree snapte t niet! Frusty Frusty Dus mijn moeder( die hard bingoeer) heeft t haar wel 5 keer uit moeten leggen. dildo's excuus was dat zevroeger nooit op een camping heeft gebingood(?) om dat ze altijd naar een luxe hotel gingen! Slapen . Maar goed uiteindelijk snapte ze t een beetje!! Maar helaas niks gewonnen dus!

Maar wat t ergste was was dat die vrouw naast ons gewoon 500 euro won!!!!!!!!!1100 piek ofzo dus! argh!!! Wij wilden t zoooo graag winnen! Maar die vrouw was heel ervaren dat kon ik zien! Ze had allemaal van die echte bingo stiften namelijk! Npou ja volgende keer beter!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:18

Hahahahahaha stomme dildodee je snapt toch wel hoe je moet bingoen!! Frusty *LOL* *LOL* *LOL*
Jammer dat jullie niks gewonnen hadden! Huilen Ik wilde ook mee Tong uitsteken
Maar daarom kwamen jullie dus niet online!! Huilen Had tot 11 uur zitten wachten en werd wel een beetje bezorgt Tong uitsteken Ik dacht echt 'normaal zouden ze nu allang achter de computer zitten!' en martijn zei dat je obsess ging rijden nog dus ik dacht dat je wel rond 8 uur ofzo? zeker terug zou zijn Huilen

Ennuh sannetje, doe ens normaal zeg! Boos! Misselijk Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Nathalie op 07-01-02 11:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:24

aaah geweldig! waar was het?
Ik win altijd wel wat met bingo meestal de meest onzinnige dingen. de laatste keer had ik een harde borstel in discokleurtjes *LOL*

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 11:58

Sannetje schreef:
Tjeempie, wanneer houden jullie nou es op met die domme dildodee mutsen enzo. Wat interresseert ons het nou dat jij naar debingo bent geweest!!! Boos! Gaaaap

Mij interesseert het wel, dus spreek voor jezelf en niet voor anderen.

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 15:29

Sannetje schreef:
Tjeempie, wanneer houden jullie nou es op met die domme dildodee mutsen enzo. Wat interresseert ons het nou dat jij naar debingo bent geweest!!! Boos! Gaaaap

En denk je dat het ons interesseert dat jij dit niet wil lezen?? Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap Gaaaap
Guess again!!!!
Dan lees je het maar niet! Boos! Frusty Slapen Misselijk

Haha, het bingo'en was echt geweldig!! Allemaal van die foute figuren en van-hun-50ste sigaret-kuchende-bejaarden!! Sigaar
Ik heb me alleen al kapot gelachen om de mensen die daar zaten.... *LOL*

En ik snapte het concept bingo heus wel. Duh, je moet het nummer wat getrokken wordt op jouw kaart afstrepen (mits het erop staat tenminste Knipoog Haha! ) Maar we deden ook mee aan elke tussenronde en extra ronde, en overal waren de spelregels weer anders. De ene keer mocht je een horizontaal of verticaal of diagonaal rijtje vol hebben en dan had je BINGO!! en bij de andere mocht het weer niet Frusty En niemand die het uitlegde, want alle mensen die daar waren, komen natuurlijk elke week en die kunnen de spelregels vast dromen!!!
En dan was het één rijtje is BINGO!! en dan 2 rijtjes en dan 3 rijtjes, dus dan denk je automatisch, goed nu 4 rijtjes (toch??) maar nee hoor, dan was het pas met een VOLLE kaart BINGO!! Frusty

Haha en het was daar zo groot opgezet dat er meerdere zalen waren, dus niet iedereen kon BINGO!! roepen, dus hoorde je ook af en toe een belletje (wat zegt het belletje dan? NOU?? Tingelingeling zegt het belletje...Tingelingeling.... (sorry, moest ff Hans Teeuwen citeren Haha! Haha! ))

Kim: het was trouwens in Groessen ( Verward )

En dit was een bingo waar je alleen maar geld mee kon winnen...
Maar ja, wij wonnen dus niets... Huilen
Ik zei in de auto nog tegen Jes dat ik met prijsvragen en bingo's altijd wel iets won en ik zei nog dat ik het moest afkloppen, maar ja, geen onbewerkt hout in de auto he Frusty
En die vrouwen die tegenover ons zaten (hoe ZUUR kun je kijken echt!) die hadden ieder wel 5 bingokaarten, dus die zaten als een bezetene de nummers met hun speciaal-daarvoor-aangeschafte-bingostift aan te stippen! Hahahaha het was echt te bizarrr! en FANTASTIES!!

We gaan echt nog een keer en dan gaan we met meer en splitten de pot okee? Haha! Clown

*BINGO*
Laatst bijgewerkt door Dorée op 07-01-02 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 19:36

ik moet wel zeggen Doree..
ik zei dat je een lieve doos was..
maar als je blijft bingo-n wordt je gedegradeerd tot muts...

be carefull!!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 19:45

Hahaha Oh My God, dat kunnen we natuurlijk niet hebben he!
Maar ik MOEST mee van Jessica. Dus dat telt niet he!

*BINGO*

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 21:36

haha dan ga ik de volgende keer ook mee grijnz maken we er een bingobokt meeting van haha met alle A's tegelijk..
eens kijken of ze nog zuurder kunnen kijken *LOL*

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 01:53

Nimber schreef:
haha dan ga ik de volgende keer ook mee grijnz maken we er een bingobokt meeting van haha met alle A's tegelijk..
eens kijken of ze nog zuurder kunnen kijken *LOL*

JAAAAAAA!!! Fantasties!! haha, dan worden ze natuurlijk helemaal kwaad! Allemaal van die gniffelende A'ers om zich heen! Gnagna kunnen ze zich natuurlijk niet meer goed op hun bingokaarten concentreren... jammer!! Kunnen wij er mooi met de prijzen vandoor! Extreme duivel Extreme duivel

Haha, Jessica en ik zaten al de hele tijd de nummer-omroep-MUTS uit te lachen! Zij praatte nl zoo verschrikkelijk!! konden ze ook niet echt waarderen..... Haha! Haha! Extreme duivel Extreme duivel

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:51

Sannetje schreef:

Ik dacht dat jij je gedrag moest veranderen? Straks heb je wel een ban te pakken!

Wel jammer dat die vrouw naast jullie net die 500 eurotjes had gewonnen Verdrietig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 21:33

Hahaha! You sort of don't get the concept of BINGO? (= typische LauLau taal en niet te vertalen scuse me!) Wow... dan ben je dus echt een muts he! Haha! Tong uitsteken

Sorry... kan er niets aan doen... Arme Dildo... Reken maar dat we NIET gaan bokken als je mij hier komt meeten hoor... No Way sort of... dat gaat gewoon helemaal mis.. Afkicken wordt dat! }>

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 00:43

Tss, ik begreep het concept wel... DUH!!!

Ik wil jou wel eens zien bingoen met in elke ronde andere spelregels en andere rijtjes BINGO!!!

Oja en als ik bij jou kom gaan we tuuurlijk bokken! Kunnen we weer fijn jouw forumpje onveilig maken net als met Oud en Nieuw, zodat jij daarna tenminste weer een beetje moddiewerk te doen hebt... (slotteren etc.. Haha! )

*BINGO*