Bunny slaapt vanacht bij mij

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

fieke

Bunny slaapt vanacht bij mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 23:27

Het was buiten zo gruwelijk koud, dat mijn bunny vanacht bij mij slaapt. Vooral na het verhaal van Nijntje ( Van Pinky Girl) vond ik het toch maar even nodig. Bunny is een zwakkelingetje, is ie altijd geweest, maar toch op de leeftijd van 9 jaar. Ik wil niet dat ie doodvriest, dus nog een zieltje erbij op mij kamer. Dan komen wij op een totaal van uum, 10 zieltjes! ( 8 ratten, 1 konijn, en 1 ik) Waar laat ik hem eigenlijk? uum, nou ja, in mijn bed dan maar! Haha!

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 23:45

haha bekend geval!
alleen ik doe dat met mijn ow zo lieve kat Schijnheilig
naja als ze slaapt is ze wel lief!
die slaapt altijd aan mijn voeteneind Lovers

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 23:49

Hihi toevallig heb ik Nijntje vanavond ook naar huis gehaald! Over 2 dagen is zijn grote hok klaar en stop ik hem heeeeeeeeeeeel warm in in het dikke stro maar tot die tijd slaapt hij bij mij Haha!
Nu zit hij heeel lief op mijn schoot Lovers

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 23:54

das leuk he diertjes op je kamer??? Haha! Haha! Haha! Haha!
ik heb zelf 1 hond op me kamer en in het weekend 2 want die 2e slaapt door de weeks bij me zus....eerst had ik ook een vogel maar die moest verkocht worden wantt we hadden eerst per ongeluk zijn staart eruit getrokken bij het vangen hebben we hem binnen in een kooi gedaan en zo is die staart weer mooi aan gegroeit hij heette paulie...

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-02 23:58

Na, vandaag slaapt ie weer binnen, maar niet op mijn kamer! Heb net in een periode van 3 weken, met veel tijd bloed en tranen 8 ratten ontluist, en ik zag gisteren dat mijn konijn ook beestjes had. Nou, dan moet ie voorlopig even in de schuur, want binnen is het te warm af, en buiten te koud. Eerst ontluizen met die vieze gore chemische troep, en dan is hij ook weer lid van de partij Knipoog

Enne, Sunshine, gezellig is het niet altijd...heb nog dikwijls ruzie met die ruziemakende ratten! (gaat ze uitgerekend 's nachts ruzie maken, met de nodige geluidsoverlast voor mij) grrrr...

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 00:18

moet ik mijn flap ook binne halen?
hij zit al 4,5 jaar (zo oud is hij) buiten en heeft een dik harenpak!
maareh... nu is hel wel kouhouhouhouhoud!

binnenhalen? Of is dat juist weer slecht voor zijn ritme?
Verward

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-02 10:07

Nou ja, te laat! Vroeger bleven onze konijntjes ook binnen, maar deze is wel heeel zwak en heeel oud, dus nu hebben we het toch maar even gedaan.

Het is de keuze die je zelf maakt. Staat ie bijvoorbeeld uit de wind? (Of waait ie weg) Staat ie op een dikke laag stro? (Of een bodempje zaagsel.....) Is ie verder gezond? (Of heeft ie nogal wat kwaaltjes..)

angelfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 13:48

hahha handig toch als je keelpijn hebt? Vork Pling Clown }> Haha!
heb je lekkere droppies!!! Misselijk

joshua550

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 01:41

sunshine schreef:
das leuk he diertjes op je kamer??? Haha! Haha! Haha! Haha!
ik heb zelf 1 hond op me kamer en in het weekend 2 want die 2e slaapt door de weeks bij me zus....eerst had ik ook een vogel maar die moest verkocht worden wantt we hadden eerst per ongeluk zijn staart eruit getrokken bij het vangen hebben we hem binnen in een kooi gedaan en zo is die staart weer mooi aan gegroeit hij heette paulie...

En in het weekend nog zon beest als ik in bed Haha! Haha! Haha! Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 16:48

LOLZ

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 21:18

als ik me knijnen op me kamer doe, dan levene r de volgende ochtend nog maar 2
Rabbi en Onno nl.
Rabbi is een vechtersbaas en de grootste en Onno is eht enige rammetje, dusss Haha!