Wie heeft dat ook? Dat als je je een beetje rot voelt en een muziekje opzet, dat je je dan meestal wel wat beter voelt. Ik heb dat zelf wel en vind het dus een hele goede therapie opzich Alleen in echte moeilijke gevallen werkt het dus niet bij mij.
Klijn
Geplaatst: 30-12-01 19:32
Echt harde muziek help wel. Maar anders als ik boos ben moet ik altijd iets kapot maken hele vervelende gewoonte. Probeer het ook niet te doen.
Anders als ik boos ben ga ik paardrijden lekker afreageren op Arie ( ) nee hoor dan ga ik een beetje knuffelen met Arie enz.
MarijeR
Geplaatst: 30-12-01 19:44
Bij mij werkt muziek ook erg goed. Ik heb ook altijd liedjes die ik de hele tijd draai als ik in een dip zit. Als ik dan maanden later dat nummer weer hoor voel ik meteen weer hoe ik me op dat moment voelde.
**Max**
Geplaatst: 30-12-01 21:05
Ik heb eigenlijk altijd muziek op staan. Maar muziek werkt wel positief...
gomir
Geplaatst: 30-12-01 22:37
Absoluut! Als ik depri ben kan ik weer helemaal vrolijk worden van sommige nummers. En als ik kwaad ben wil het meestal wel helpen om Krezip of Bon Jovi of iets dergelijks echt keihard aan te zetten! Dan heb ik me weer helemaal afgereageerd en is mijn boze bui meestal weer over!