extra kerstinkomsten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

missy_m

extra kerstinkomsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 19:46

Zo ik ben gister weer met de kaartjes van m'n krantje de deuren rond geweest.. Helaas niet zoveel opgehaald als vorig jaar, nu zat ik rond de f313,45 en vorig jaar hadden we (broertje deelt ook mee }> ) f364,-

Het is ieder jaar ook wel lachen hoor. Sommige mensen gooien gewoon de deur voor je neus dicht, ik bedoel je hoeft echt niets te geven, maar ik vindt het wel onbeleefd om zo de deur dicht te gooien.. Misselijk
Ook zijn er altijd mensen die zich achter de gordijnen veschuilen en dan denken dat ze onzichtbaar zijn voor diegene die buiten staat. Tong uitsteken
Wat ik echt zielig vond was dat een klein meisje naar de deur gestuurd werd, ze nam de krant aan en ging naar de keuken om die aan haar moeder te geven en teon kwam ze terug en zei " ik moet van mama zeggen dat mama er niet is".. Dat vind ik echt zo sneu van die mensen, laat je kind van 6 het maar oplossen }>

Ach ja ik mag niet klagen, ik heb mooi een extra zakcentje voor december. Is ook wel nodig in zo'n dure maand Lachen

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 19:54

Als ik ergens een hekel aan heb is t wel die krantelopers met die kaartjes. meestal speel ik t klaar om gewoon dankjewel te zeggen en de deur dicht te kwaken. dit jaar maar 3 mensen gegeven (bij ons doen nu ook de mensjes vand e reclamefoldertjes kaartjes terwijl ik een hekel heb aan die krengen zonde van t papier) en dat was alleen maar omdat ik er 2 kende en die ene was hardnekkig, dusja die weiger je minder snel

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 19:59

Oh ik ben helemaal niet hardnekkig hoor, eerder erg verlegen Knipoog , maar ik heb liever dat mensen gewoon opendoen en dankjewel zeggen dan zo stiekem achter de ramen te loeren of doen alsof ze niet thuis zijn Extreme duivel

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 20:19

meestal geef ik wel wat, maar dan is het niet zoveel. een gulden ofzo. ik vind het een beetje aso om de deur dicht te gooien of iets in die buurt! Frusty