twijfel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-01 21:22

ik twijfel een beetje erg.
heb gister dus de boerin gesproken en mag dus nog steeds niet het erf op (omdat ze nog niet geruimd zijn). maar de straat waar ze aan wonen is wel vrij, dus daar kun je gewoon overheen.
gister zei ze, dan kom je toch gewoon langsrijden en bel je van te voren ff. dan zet zij quinto in de bak.
ik weet niet of ik dat nou moet doen. aan de ene kant zeg ik jaa, want ik mis hem vreselijk. ook wil ik weten of ie gegroeid is enz. maar aan de andere kant denk ik dat het niet verstandig is. want als ik hem zie, dan wil ik oook echt bij hem kunnen en hem knuffen enz.
dat kan dus al niet, omdat het hek rond de bak erg hoog is. (zie de foto's van cros in actie op plaatjes forum)
ook ben ik er een beetje bang voor dat ie me vergeten is of boos omdat ik zolang niet ben geweest. wat moet ik nou doen?

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 21:40

ik zou er heen gaan. t is al beter dan hem helemaal niet zien. de boerin is t er mee eens anders zou ze m niet in de bak zetten voor je. en Quinto zal vastw el begrijpen (na flink veel vreetwerk dat je m toestouwt) dat jij er ook niets aan kon doen dat je zolang niet geweest bent.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-01 21:44

ja, maar ik sta dus wel aan de weg. enne hij is op dit moment nogal kieskeurig met eten, hij lust erg weinig. en dat eten moet ik dan over het hek heen gooien. mag dus absoluut het erf niet op.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-01 21:59

verder niemand een reactie???? wat ......

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 22:01

Eh... Ik zou zeggen... als je bang bent dat ie je niet meer herkent... alles is beter dan niets of ben ik gek?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 22:24

mhhh misschien kun je nog even wachten vooral omdat je je strak helemaal schuldig voelt dan roep je 'm en hij komt maar je kan 'm niet aaien volgens mij mis je 'm dan nog harder als je ff dat snuitje hebt gezien. heb ik wel bij lot hoor als ik langs z'n stal loop en ik kan 'm niet meteen aaien doe ik even de deur open ff aaien voor ik ga voeren

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 20:05

heel veel lekkere boktbroodjes aan hem geven, kannie niet weigeren! ik eet er ook wel eentje en dan stuur ik de positivoenergie door... GAat trouwens wel allemaal naar A'doorn he... wat opvallend!