't wintert weer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joostvangestel

't wintert weer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 14:29

Mmm, 't weer is weer lachen hier. Buiten -12, morgen een sneeuwstorm en op maandag is er -20 voorspeld in de Helsinki regio. brr... misschien toch maar een jas aantrekken als ik naar buiten ga Pling

skipperfan

hihi..... brrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 15:17

Ja dat is zeker koud, brrr.... ik ga morgenavond naar oostenrijk en daar is het ook zo koud... maar zeker niet kouder als bij jou.
Haha!

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 15:22

ligt er daar ook sneeuw? hier nu niet, ze zeggen wel dat het gaat sneeuwen! het mag van mij hier best wat kouder! lekker schaatsen en sneeuwpoppen maken!! Party!!

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 15:24

Nou, als ik verhuisd ben ga ik lekker een sneeuwkasteel bouwen voor ons Jantje met een glijbaan en zo. Als ik het klaar heb, dan stuur ik wel een fotootje op Lachen Ik wacht wel ff tot het weer lekker warm is, een graadje of - of zo Haha!

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 22:30

verhuisd bent?
ga je verhuizen dan waarheen?
zow toppie die sneeeuw dat wil ik ook Haha!

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 09:00

Ik verhuis naar het dorp Veikkola in de gemeente Kirkkonummi. Dat is 30 km ten westen van Helsinki..

Overigens, gisterenavong ging ik dus de vuilnis buitenzetten, kwam ik erachter dat het slot aan de binnenkant bevroren was (rijp erop). Dat betekent normaal dat het redelijk koud is... Jawel hoor -18.. Vanmorgen weer lekker warm, -15 Haha!

Oeps, dat ander moest -3 zijn, goeie temperatuur om sneeuwkastelen te bouwen.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 10:45

Niets voor mij dat land Haha!

Ik ben er 2 winters geleden geweest, in december. Nou ja was eigenlijk nog net herfst. Toch liep ik wel in mijn zomerjas, ondanks de kou en sneeuw. Heb nog wel wat foto's. (Van Helsinki, Lachti, Jarvela). Maar nee, voor mij hoeft die kou echt niet! Lachen

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 13:22

Ik zat gisteren met de vrouw van de baas van mijn vriend te praten. Zij komt ook uit Finland. We hadden het erover hoeveel sneeuw er nu ligt. Nou, in het zuiden maar een klein beetje, een centimeter of 10. Volgens mij heb ik dat in Nederland nog nooit meegemaakt.

Was wel gezellig, we hebben over Finse gewoonten zitten kletsen.