Gevallen met een slee :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

¡!Ellen!¡

Gevallen met een slee :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 17:41

Vorig jaar op ski-vakantie hadden we de laatste dag sleetjes gehuurd en net voordat de liften dichtgingen in de gondel met onze sleetjes naar boven. Er waren speciale slee-paadjes, maar die waren bijna 'recht' dus dat ging ons niet hard genoeg. Schijnheilig Toen gingen we gewoon van de skipiste af, dat ging natuurlijk wel hard. Aan het einde was het een stukje recht, en dan een stukje lager, in de zomer was daar een koeienwei.. Maar ik ging dus heeeel erg hard en kon niet meer remmen. Op dat rechte stuk bleef die slee haken en ik vlieg er voorover af en toen lag ik daar, in de koeienwei. *LOL* Ik moest even nadenken wat er nou gebeurt was, en toen heeel hard lachen. *LOL*

Vrijdag gaan we weer skieën, en misschien ook wel sleetjes huren.... Schijnheilig

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 19:04

hahahahahahahah veel plezier met vallen Extreme duivel

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 19:25

Oja, roddelen!!! Is echt coool! Wij gingen ook altijd over de skipiste!! Get echt vet hard!! Party!! Veel plezier! Ik kan bijna al niet wachten tot de krokusvakantie Party!!

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 20:52

Haha ja gaat vooral hard als je de zwarte piste neemt! Knipoog Clown (Dit was gelukkig maar de blauwe Pling )

mariska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 21:50

haha, ik weet precies wat je bedoelt! Het gaat heel hard, is super gaaf, maar doet wel zeer Boos! !
Wij hadden in frankrijk ook van die "kontglijders" meegenomen, en moesten om naar de kroeg te gaan met de gondel naar beneden of met de slede een stuk van een rode piste. Dan maar met de slee. Gaat echt knetterhard!! Onderweg zie je niks van de opvliegende sneeuw, en dan maar hopen dat je niet omdraaid, zodat je met je rug eerst naar beneden gaat.. Dat had ik dus steeds. iedere keer kwamen we aan de zijkant van de piste in de diepe sneeuw terecht.. Alles helemaal vol sneeuw, maar wel een zachte landing!! Haha! Op 1x na dan, toen ging ik recht op zo'n piste-stokje af en aangezien je nauwelijks kan sturen met die dingen... ging het niet helemaal goed. Gevolg: een heel zeer been.. en kon niet meer naar de kroeg en de volgende dag niet in mijn ski-schoen... bah. Na heel hard proppen ging het later wel weer, maar lekker was het niet...

Veel plezier in ieder geval!!!!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 22:37

Wat leuk zeg. Dat zal best wel hard gaan jah en vooral hard vallen dat is dan wel wat minder. Wij zouden eigelijk ook mischien op wintersport gaan maar dat doen we nu niet Verdrietig maar ik ga volgend jaar gewoon met school skien da kan ook bij ons.

¡!Ellen!¡

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-01 21:18

mariska schreef:
haha, ik weet precies wat je bedoelt! Het gaat heel hard, is super gaaf, maar doet wel zeer Boos! !
Wij hadden in frankrijk ook van die "kontglijders" meegenomen, en moesten om naar de kroeg te gaan met de gondel naar beneden of met de slede een stuk van een rode piste. Dan maar met de slee. Gaat echt knetterhard!! Onderweg zie je niks van de opvliegende sneeuw, en dan maar hopen dat je niet omdraaid, zodat je met je rug eerst naar beneden gaat.. Dat had ik dus steeds. iedere keer kwamen we aan de zijkant van de piste in de diepe sneeuw terecht.. Alles helemaal vol sneeuw, maar wel een zachte landing!! Haha! Op 1x na dan, toen ging ik recht op zo'n piste-stokje af en aangezien je nauwelijks kan sturen met die dingen... ging het niet helemaal goed. Gevolg: een heel zeer been.. en kon niet meer naar de kroeg en de volgende dag niet in mijn ski-schoen... bah. Na heel hard proppen ging het later wel weer, maar lekker was het niet...

Veel plezier in ieder geval!!!!

Wij hadden niet van die stoute sleetjes die telkens omdraaiden Knipoog Ze wilden dus alleen niet meer stoppen. Extreme duivel
Wel snielig dat je niet meer naar de kroeg en in je ski-schoen kon.. Verdrietig
Je hebt trouwens wel geluk gehad dat je niet met je ene been aan de ene kant van het stokje kwam, en met je andere been aan de andere kant! Schijnheilig KNAL! Clown

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 22:12

haha werd je er niet afgestuurd dan? je mag natuurlijk eigenlijk niet daar van af met een slee Knipoog
ik ging eerst rodelen met me vader me 2 zussen en me zwager..
moesten super hoog in een lift en toen op een karretje gaan zitten waar je mee kon gassen en remmen..
dan stonden er bordjes aan de kant als je moest remmen of als je gas moest geven..
dus er stond boven aan een stop licht als je mocht enz... anders zopu je tegen elkaar aan botsen eerst ging me zwager en daarna me vader..
hun allebei gewoon remmen als het moest dus ik mocht hoor volop gas geven op dat ding inm hele scherpe bochten me vader keek achterom van huh? wat voor een gek komt dr nou achter en me moeder was zich dood geschrokken haha..
kwam er weer een bord slow down...
marjolein "gassen!!" en ja vroem door die bochten heen op het laatste kom je door allemaal ribbeltjes dus ik vol op gas geven me pa en zwager hadden het niet meer...echt een herrie kwam daar van af die vent boos marjolein: Bloos oopzzz... Haha!
en later deden we het gewoon nog een keer Tong uitsteken