ik kan er niks aan doen, maar ik vrees dat het bij velen zo is
toedeledoki
gillian
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
gillian schreef:ik zeg heel eerlijk: zielig maar wel lekker....
ik kan er niks aan doen, maar ik vrees dat het bij velen zo is![]()
toedeledoki
gillian

. Tsja.. als iedereen zo denkt (en dat doen de meesten) dan blijft iedereen vlees eten.
\
renza schreef:Ik vind het wel zielig, maar opzich niet dat ze geslacht worden, meer hoe er met (sommige) slachtdieren omgegaan wordt.....
Tsja, je moet er niet bij na gaan denken, als je vlees eet.
Ik ben trouwens vegetarisch.
wjerdo schreef:kijk dat ze geslacht worden is niets aan te doen, het gaat vaak erg snel zonder dat ze er iets van merken, alleen de stres daar voor.
Ik vind dat die slachtdieren gewoon ook een goed leven moeten kunnen lijden, dus grote stallen ed. Maar die kleine K hokjes ed![]()
daarom heb ik zielig.
Om even off topic te gaan...weet je wat er pas zielig is?? Ganzen en eendenlever....die eenden en ganzen worden een trechter in de snavel gedaan en dan volgegoten met eten zodat die lever het allemaal niet aankan en ontzettend uitzet...en dan zit iedereen...ohhw kijk eens wat een mooie grote eenden/ganzenlever...ja gek he?? Ik eet dus nooit meer lever...
Maar dat was even off topic zoals ik al zei
Ik ben zelf kok en ik hoop dat iedereen vis gaat eten i.p.v vlees want dan komen jullie allemaal bij mij eten en dan hoef ik niet op zoek naar een andere baan...hehe :lol:

)
),