de tand arts

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 18:15

ik zou dus als ik jou was toch maar elke keer me tanden poetsen of wil je al vroeg met een kunstgebid lopen Haha!
kijk het hoeft niet meteen maar zo word het mij wel verteld..ik heb nog nooit een gaatje gehad en me oudste zus is 2 die ook nog nooit...dus je ziet het...wel goed poetsen he Knipoog
ennuhm is het vandaag tandarts dag ofzo Haha!
ik moest een keer per dag naar de orthotondist en naar de gewonen tandarts dan baal je per verschrikkelijk oei... Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 18:45

Ik poets altijd mn tanden maar een jaartje geleden zag de tandarts dat er ribbeltjes op mn tanden en kiezen zaten (de bovenkant), hij zei dat ik er niet mee kon eten omdat het maalproces dan niet goed verliep. Ik had er geen problemen mee maar ik geloofde hem maar. Voor die tijd was ik helemaal trots dat ik pas 2 keer had hoeven boren in 17 jaar. Toen heeft ie me 8 tanden en kiezen in een keer geboord, en niet omdat ik gaatjes had, maar omdat ie vond dat ik er niet mee kon eten!!! ARGH had ik em maar niet geloofd! Er zit maar 1 voordeel aan en dat is dat ik nu bijna geen tanden meer over heb waar ik nog in geboord kan worden Haha! geintje!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 19:01

ik poets ook 2x per dag mijn tanden maar ik ben altijd de banketstaaf, het komt omdat ik een heel zwak gebit heb en niet omdat ik slecht poets als ik zo door ga heb ik om mijn 35 (ongeveer) al een kunstgebid daar baal ik dus echt van

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 19:11

tandarts zuxxxxx
echt! bah bah bah! ik ben altijd dooods bang om naar de tandarts te gaan Huilen

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 19:29

ik moest vorige week naar tandarts en als ik niet beter poets dan krijg ik een gaatje bleeeh!

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 19:45

Nog nooit een gaatje gehad gelukkig. Maar ik moet wel een beugel Boos! Onee dat is de ortho weer he.