me beugel is dr uit :P

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 17:44

nou ik naar de tandarts vanmorgen draadje erachter beugel eruit gesloopt *LOL* en toen al de lijm resten er af halen (polijsten) ofzoiets..
daarna tandjes poetsen gips happen en ik ging helemaal over me nek daarzo ze komt opeens van achteren aan geloen en stopt dat ding vol uity in me mond en duwd vervolgens echt keihard..waar ze later erg spijt van had hahaha Clown *LOL*
echt een leuke meid die me ghielp vandaag...ik heb echt een hekel aan gips happen ben al twee keer zo gegaan Misselijk Misselijk Pling
maar toen ook het gips happen was gebeurd oorbellen uit doen en foto's maken moest ik zo'n heel zwaar pak aan Schijnheilig en tegen en tussen apparaten staan die helemaal om me heen gingen draaien minder prettig geluid haha.. Scheve mond\
en gewone foto's maken *SMILE* Knipoog
ennuhm ja toen eindelijk in de spiegel kijken ou ik had zulke tanden Haha! Pling leken heel groot en wit echt wel beter het is zoooo'n verschil!!!!!!! *trots*

me is happy *LOL* Tong uitsteken Lachen

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 17:46

Jaloers!!!!!!
Ik moet nog een half jaar!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 17:47

Das wel fijn ja als je beugel der uit is. Lijkt alsof je opeens veel meer ruimte hebt in je mond he? Haha! Maareh heb jij nu ook zo'n draadje nog achter je tanden gekregen? Dat heb ik namelijk wel, onder aan de achterkant van mn tanden. Heb je geen last van ofzo hoor.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 17:51

ik heb al 6 jaar een beugel, en zo als het er nu uitziet kan het nog wel ff duren voordat ik eraf ben, maar dat mak niks

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 18:01

huh 6 jaar al?
ik begon toen ik 11 was aan een blok beugel toen ik net 13 jaar werd (10 juni kreeg ik me plaatjes beugel) en nu 11 december nu ik 15 ben is die er uit dus ik heb me plaatsjes beugel 2 en half jaar gehad nu heb ik onder eeen draadje achter me tanden neee daar voel je zowat niets van hoor Lachen en boven een plaatje...met een draadje voor me tanden die doe ik alleen thuis in en als ik ga slapen dat rustig afbouwen...en dan steeds minder op het laatst 1x in een week en dan 1x in de 2 weken en dan 1x in de maand een nachtje Tong uitsteken

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 18:54

gefelicibokt!! Party!! snik k begin net aan me beugel, hij moet er zelf nog worden in gezet!

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 20:40

feliciteerd meid, ik hoef lekker geen beugel Tong uitsteken

axeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 20:55

Das toevallig!! Mijn is er woensdag (ja sinterklaas) uitgedaan!! Spoot het water bij jou ook alle kanten op, met dat poleisten? Bij mij wel, zo'n stroompje in je nek, bleh. Ik hoefte geen pak aan met die foto's.

En met dat gipshappen ging ik ook over mijn nek, ze propt het er zo in... Misselijk En gister heb ik een doorzichtig gebitje gekregen. Moet ik een half jaar dag en nacht in en daarna een half jaar alleen 's nachts. Elke keer met eten, ding uit na het eten tanden poetsen (ook tussen door). Dat wordt dus niets, want ik eet alleen maar, dus beugel erin komt er niet van Haha! . (en nee ik ben niet dik). Tandenpoetsen kan op school ook niet..dus ik zie wel.

Maar wel gek he? Dat er opeens niets meer in je mond zit!! Maar wel lekker, en nog gefeliciteerd he?! *LOL* Party!!

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 21:19

Nou dat is niet eerlijk die van mij zit ernog Verdrietig
Maar ben wel heel blij voor je Haha!
mijne mag erover 1 maand uit ikke ook al happy als ik eraan denk Haha!