kerstontbijt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 17:01

het is de bedoeling dat we met school op 20 dec lekker met zn allen gezellig gaan kerstontbijten. op zich natuurlijk niets mis mee. maar nu vragen ze er 10 gulden voor (kan nog wel, eten en alle kosten die daarbij komen) en er staat bij in de brief die we kregen dat het geld wat over is naar giro 555 gaat voor Afghanistan!! nou vraag ik je dat is toch regelrecht raar?? ik ben niet van plan om zomaar ff afghanistan te gaan sponsoren omdat we zonodig kerstontbijt moeten hebben op school
heel weird

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 17:12

Op zich wel een goed doel vind ik, het geld gaat niet naar de Noordelijk Alliantie of de Taliban ofzo. Het geld gaat naar de mensen die jarenlang geleden hebben onder het Tablibanregime, ze mochten niet eens vliegeren! Ik vind het een goed doel en ik wou dat ze bij ons op school eens zoiets gezelligs deden! Scheve mond\

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-01 17:17

daar heb je ook wel weer gelijk in.... zo had ik het nog niet bekeken Scheve mond\
maar toch.. zo onwijs gezellig is t niet hoor en ze hebben altijd niet lekker eten (broodjes met kaas en ik lust geen kaas. of ze hebben van dat kerstbrood met van die rare vruchtjes erin).

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-01 17:20

Het is iig een teken dat ze iets willen doen voor de leerlingen. Bij onze school gaat het er alleen maar om, om een zo hoog mogelijk slagingspercentage te krijgen volgens mij! Boos!