Ambience

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 20:24

Is der iemand net zo computerverslaafd als ik? en dan bedoel ik niet alleen bokt, maar ook zelf websites ontwerpen, gamen, grafisch ontwerpen enz enz. En is der toevallig ook iemand naar de Ambience geweest? Grootste computerfeest van Europa!! 46 uur aan een stuk opgebleven Gaaaap Jaaa kweet ut ik ben gek! Koffie rulez! Tong uitsteken

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 20:29

Ja, dat je gek bent wist ik al Tong uitsteken *LOL*

En ehm.. Ik ben ook wel een beetje PC-freak qua websites bouwen, ben nu met eentje bezig. Het lukt alleen niet zo goed. Die HTML codes zijn lastig.
Nouja, niet lastig, maar beetje saai Gaaaap
Ik bouw nl websites in kladblok. Moet je dus alles zelf invoeren. Da's wel gaaf Lachen

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-01 20:31

Ja wat dat betreft is kladblok de meest gebruikte webpage builder, je moet alleen ff wat tijd steken in het leren van html. Het is niet moeilijk, maar je moet wel weten waar wat voor dient. Je kunt dit het beste leren met een WYSIWYG-editor (what you see is what you get) als je dan een code invoerd zie je meteen wat het betekend en snap je ook wat de code inhoud. Ik hoef je dit eigenlijk niet te vertellen want dat weet je allang, maar ik heb ff niets anders te doen Tong uitsteken

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 21:10

Ja ikkeh!!

Alleen in het weeekend haha, doordeweeeks niet, mag niet jammer. Mag wel maar niet zo vaak.
Ik werk aan mn eigen site, doe aan andere sites, kortom, ik ben eigenlijk alleen maar bezig met paardensites

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 22:37

Ik bouwde heel veel site's maar ik heb er nu geen meer. Werd alleen maar afgekraakt.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 10:49

hehe stuur Mike van bokt hier maar een PB

marfiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 13:29

ja ik ben ook helemaal verslaafd 1 uurr lijkt wel een minuut zo snel gaat het echt top!!!! Lachen *LOL* Lachen

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 13:33

Ik ook, ik ben helemaal een computerfreak. Het liefst zit ik 24 uur peer dag achter de computer. Ik ben heemaal verslaaft aan Shanghai (www.lilgames.com) echt vreselijk en ook aan bokt natuurlijk en MSN...

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-01 13:36

ik ben niet echt zo'n computerfreak,alleen wat internet en msn betreft(ik kan NIET meer zonder Lovers ) maar mijn broertje is er helemaal gek op!Heel veel website's heeft ie,aldejekus veel plaatjes om te gebruiken.Hijs best wel goed,vindt ik zelf.Ik kan het niet,maar daarintegen kan IK een printer en een scanner aansluiten.Dat kan hij weer niet Haha!