wachtwoord gekraakt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 16:41

Ik heb +/- 3 jaar geleden in word een docje geschreven en dat geslotterd met een wachtwoord. En na een tijdje wist ik het ww niet meer, maar nu heb ik het gekraakt.
Ik wist dat het vreselijk voor de handliggend was (iets met Hamara die toen verkocht is). Ik had al haar koosnaampjes al geprobeerd, en nu had ik ze dus in 1x. Misschien komt t omdat ik in de regen gereden heb en Blof in m'n hoofd had, maar dat lijkt me nogal onzinnig... Moest wel lachen, want ik was echt de wanhoop nabij en wilde al van die kraak-software gaan halen... Maar goed, nu heb ik t dus EINDELIJK gekraakt. Voel me echt een hacker nu... ha ha ha Haha!

Robbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 16:57

Als je toch zo goed in kraken bent, wil je voor mij even het wachtwoord van het oude icq# van me kraken? Haha!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:12

Echt wel stoer je eigen paswoorden kraken *LOL*

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-01 17:15

Het is best wel miepig (dat t nodig is), en als het lukt is het echt geil... Echt, kan er nog keihard om lachen, vooral omdat ik t mijn vader net gevraagd had en toen dubbel lag omdat ik t 'opeens' toch gekraakt had... wat een inspiratie! Clown

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:25

Hahaha ja miepig is het inderdaad Lachen
Echt geil kan ik er niet van worden, sorry *LOL*

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 17:55

dat is idd behoorlijk miepig
maar nou mogen wij zeker allemaal wel oppassen hiero dat je niet onze w8woorden gaat kraken... haha *LOL* Schijnheilig

janna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 18:32

f
Laatst bijgewerkt door janna op 07-04-22 07:10, in het totaal 1 keer bewerkt

fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-01 19:18

heee, kraak mijn yahoogroups ook even. Ik heb geen idee meer wat dat kan zijn.

Het is echt superdom gewoon, eerst had ik een wachtwoord, maar die vergat ik. Na een jaar kwam ik er weer op. Ik en nieuwe gemaakt, ben ik hem weer kwijt. grrrrrrrrrr

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-01 20:01

ik heb vroeger een wachtwoord gehad en die gebruikte ik voor mijn hotmail maar ook voor clubs of iets anders waar je je voor moest aanmelden op internet. ik ben bij heel veel site's aangemeld maar sommige hebben het oude wachtwoord nog en sommige mijn nieuwe. erg verwarrend. *LOL*
maar usernames zijn nog erger. ik gebruik al mijn bijnamen: fliesje, feel, flieske, felice enz. en omdat bij sommige site's felice al in gebruik is gebruik ik maar een andere bijnaam, maar die is overal anders... ik vergeet die van Tell Tina steeds Haha!
bij de meeste site's heb je nog wel een knop of een iets waar je je wachtwoord mee terug kan halen omdat je die vergeten bent, maar username kan niet. best wel irritant want die zijn juist de moeilijkste hehe.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Felice op 2001-12-07 20:02 ]</font>