Ja, ik hou helemaal niet van koffie. Of nou ja, apparaten koffie vind ik smerig, en espresso vreet een gat in mijn maag, dus dat doe ik ook maar niet. Dus nu heb ik me na veel beheersing toch laten gaan en Nescafé for you gekocht. En echies, lekkur! Mocca vind ik t lekkerst, de caramel mag er ook wel wezen, de andere smaken hadden ze niet... Maar goed, ik is heel happy! Want hier heb ik zonder maagpijn en smerige nasmaak en kostneigingen gewoon van kunnen drinken.
Mijn vader is spontaan beledigd omdat er volgens hem maar één soort koffie is: gat-in-je-maag-vretende-espresso. En dat drinktie dan kokend heet in één keer op. Mijn arme mondje, keeltje en maagje. Dat houden ze nooit. Maar dit is echt ideaal. Kopje pakken, heet watertje (uit de waterkoker op m'n werk of thuis uit de Quooker = kokend water kraan) erin en beetje suiker erbij en genieten maar...
Ik heb nu dus 30 (eh, herstel 28) van die zakjes en het zal mij benieuwen wanneer ik weer nieuwe mag kopen. Misschien dat ik dan, als mijn maag gehard is, overstap op de espresso...