dé oplossing: OPLOSKOFFIE!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-01 20:35

Ja, ik hou helemaal niet van koffie. Of nou ja, apparaten koffie vind ik smerig, en espresso vreet een gat in mijn maag, dus dat doe ik ook maar niet. Dus nu heb ik me na veel beheersing toch laten gaan en Nescafé for you gekocht. En echies, lekkur! Mocca vind ik t lekkerst, de caramel mag er ook wel wezen, de andere smaken hadden ze niet... Maar goed, ik is heel happy! Want hier heb ik zonder maagpijn en smerige nasmaak en kostneigingen gewoon van kunnen drinken.
Mijn vader is spontaan beledigd omdat er volgens hem maar één soort koffie is: gat-in-je-maag-vretende-espresso. En dat drinktie dan kokend heet in één keer op. Mijn arme mondje, keeltje en maagje. Dat houden ze nooit. Maar dit is echt ideaal. Kopje pakken, heet watertje (uit de waterkoker op m'n werk of thuis uit de Quooker = kokend water kraan) erin en beetje suiker erbij en genieten maar...
Ik heb nu dus 30 (eh, herstel 28) van die zakjes en het zal mij benieuwen wanneer ik weer nieuwe mag kopen. Misschien dat ik dan, als mijn maag gehard is, overstap op de espresso...

Felice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 20:56

Nou ik drink geen koffie (nog niet) maar mijn broer en ouders vinden het ook heel erg lekker. Oploskoffie dan.

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 18:28

O ja Verward Verward
Ik vind juist oploskoffie niet te drinken gedver dat vind ik zo smerig Misselijk Misselijk Misselijk
Ik vind de DE koffie van mijn moeder uit het koffiezetapparaat ( Knipoog ) veel lekkerder Vingers aflikken Vingers aflikken
Groetjes Tamaar

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-01 19:56

Dit is koffie met een smaakje, en iedereen heeft gelijk als ze zeggen dat het vrijwel smaakloos is, maar ik kan dus echt niet tegen supersterke koffie (vandaag een kopje espresso in 1 teug achterovergeslagen om die reden). Ben gewoon een miepje met oploskoffie!
Hmmm, is echt wel heel erg miepig! Clown

siouxsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 20:11

laui ik zal het echt ff proberen LATER als ze er nog zijn.en dan zit jij als je maagje gehard is aan de espresso en ik drink de nieuwe smaakjes OPLOSKOFFIE...
haha
groetjes