Ik las haar verhalen en tips altijd wel, maar ze is een tijdje niet op bokt geweest. Dus vandaar dat ik het vraag!
UrbanL
Geplaatst: 30-11-01 14:19
Klopt ik spreek haar vriend vaker op ICQ dan Pakkie zelf . Oja hij zit ook op bokt onder STEN.
Ze heeft het volgens mij erg druk met de paarden zodat er helaas weinig tijd over blijft voor ons .
Prakkie wanneer kom je weer
prakkie
Geplaatst: 30-11-01 15:32
hoi, hier ben ik dan... ik ben idd niet zo heel vaak meer op bokt, maar dat komt omdat er nogal veel gebeurt is de laatste tijd. -Ik zou met Lethal ZZ-licht gaan starten (2 december welteverstaan) en ik zou met hem de herfst-meeting rijden. (dat is een wedstrijd in teamverband). Hij is echter weer niet goed. Lethal Heeft 3 jaar geleden een gat in zijn borst gehad. Daar zit nu onderhuids littekenweefsel en dat belemmert hem in het lopen, met name in zijgangen. Ik weet niet of dit nog goed kan komen. Er zijn wel een aantal dingen die je kunt doen (lasertherapie, het losscheuren van het littekenweefsel en trillingstheprapie), maar ik weet niet of dat hem kan helpen. Het zit er nl. al 3 jaar en hij heeft al die tijd ook stilgestaan door andere problemen (OCD, peesblessure, schimmelinfectie op de rug, hij heeft over zijn box heengehangen omdat ze er een hengstige merrie naast hadden gezet, en toen had hij dus ook verwondingen). Het littekenweefsel heeft zich dus optimaal kunnen nestelen (om het zo maar ff te noemen) en snoert nu heel zijn spier in. -Verder heb ik het heel druk gehad met lethal z'n halfbroertje, Urban Legend. Hij had zichzelf op z'n voorvoet getrapt en had toen een wond op de ballen van zijn voet. Om een lang verhaal kort te maken: DA kwam 2 keer per week om verband te verschonen, hij heet er in totaal bijna 2 maanden mee gelopen. Ik ging er zo vaak mogelijk naartoe om hem te zalven. -En dan heb ik Prakkie ook nog, waar ik nog mee wilde trainen, verder geef ik nog 4 keer per week les en ik werk van half 9 tot 4, dus er bleef niet veel tijd meer over... Ik hoop dat ik nu weer wat vaker te komen, maar kan dat niet met zekerheid zeggen. Hoop dat ik je vraag goed heb beantwoord... Was wel grappig toen prisca mij erop attendeerde dat ik gezocht werd..hihi
prakkie
Geplaatst: 30-11-01 15:32
oeps beetje lang verhaal geworden ...sorry
UrbanL
Geplaatst: 30-11-01 15:35
Niet erg hoor Prakkie wees blij dat we je missen .
Ene ik kom een keer bij je langs Heldin bewonderen .
prakkie
Geplaatst: 30-11-01 15:44
Ja heb je zondag niet iets te doen??? Ik moet dan toch Heldin doen...ze gaat nl. per 1-12 naar een pensionstal toe en een vriendin van mij rijd haar dan in het weekend... Ze is alleen nog in de vorm van een fokmerrie -lees: dik- en ze is niet in trainingsconditie...hiOeps...off-topic...sorry nogmaals, ik ga me maar weer schamen...hihi
UrbanL
Geplaatst: 30-11-01 15:47
Watleuk voor haar zeg? Kan het lekkere buikje eraf.
Nee dan combineer ik het een keer als ik naar mijn broe ga (woont in de buurt daar). maar dat vergeet ik zeker niet.
prakkie
Geplaatst: 30-11-01 15:51
is goed...dan moet je maar laten weten... ga nu echt niet meer off-topic *schaam* *schaam*
mariska
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-01 16:17
fijn dat je er weer bent! (he een one-liner!)
UrbanL
Geplaatst: 30-11-01 16:20
Mag wel even hoor Prakkie ps bart is toch aan het leren voor zijn tentamens .
Sasja
Geplaatst: 30-11-01 16:23
Je mag toch geen alnzame chat maken, dan moet je het toch via pb doen?
Nou ja fijn dat je er weer bent.
UrbanL
Geplaatst: 30-11-01 16:25
Euh eerst kijken en lezen he ?? Dit was geen langzame chat want het waren GEEN onliners pffffff. .
Sasja
Geplaatst: 30-11-01 16:26
Euh eerst kijken en lezen he ?? Dit was geen langzame chat want het waren GEEN onliners pffffff.
??snap het niet maar wat zijn dat????
UrbanL
Geplaatst: 30-11-01 16:31
Oneliners ??
One = 1 en line = lijn.
Dus zinnen die uit een regel bestaan. praten alsof je op MSN of ICQ zit.
Zie ook de regels.
Sasja
Geplaatst: 30-11-01 16:37
ooh oke ik snap het, maar ben niet goed in engels vandaar
STEN
Geplaatst: 30-11-01 16:52
Citaat:
. Oja hij zit ook op bokt onder STEN.
Sssstttt!!! niet zeggen joh.... ik ben undercover... hiero.....
Jan_324
Geplaatst: 30-11-01 17:27
hey wendy! WAt stinkmodder dat alles zo slecht gaat met je paardjes maar na regen komt zonneschijn!
prakkie
Geplaatst: 03-12-01 09:12
dank je wel steef... maar we zien wel... de DA komt 17 december weer. Ik hoop dat ik dan weer mag rijden. Dan krijgt hij nog een week of 6 om op te knappen en het stoppen te laten (ncl. het steigeren); als dit niet ophoud, dan ga ik er toch heel sterk over nadenken om hem te verkopen. Het klinkt vrij hard, maar dit heeft geen zin meer. Ik heb mijn paarden om te rijden en niet om er elke dag mee te vechten. Hij gaat dan naar mijn instructeur toe, die hem klaar zal maken voor de verkoop (hij wordt dan ook gecastreerd, omdat hij dan makkelijer te verkopen is). Nu zullen de meesten wel denken dat hij dan erg moeilijk te verkopen is en wat ik ermee doe als hij onverkoopbaar is. Nou hier nog even daar de antwoorden op: -Hij is in principe wel verkoopbaar aan een man, omdat een man meestal wat sterker is. Normaal heeft sterker zijn weinig met paardrijden te maken omdat je het op kracht niet wint, maar als je paard heel erg hangt aan je been en je kan een grotere beenhulp geven doordat je meer kracht hebt in je been, zal dat wel helpen. Mijn instructeur gaat hem door dat moeilijke punt heen rijden, maar dat moet de volgende ruiter wel kunnen bijhouden, en dat kan ik niet. Ik heb niet zoveel kracht, ik moet het van mijn handigheid hebben. -Stel hij is onverkoopbaar, dan gaat hij of in de wei, bij kennissen van mij. Dan kan hij daar oud worden...
UrbanL
Geplaatst: 03-12-01 09:52
Nou maar hopen dat hij opknapt zodat je hem niet hoeft te verkopen .
Ik weet zeker dat hij goed terecht gaat komen het blijft toch je paardje .
prakkie
Geplaatst: 03-12-01 09:54
Ja zeker wel...hij is bij mij geboren, dus ik heb er echt wel een goede band mee, maar het lijkt wel of hij de laatste tijd afstand aan het nemen is...klinkt vaag maarja... Hij komt niet meer bij me om te kroelen, gaat me echt uit de weg...snap er nix van...