Kneus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 05:06

Ik word al weken geterroriseerd door een hele irritante mug!! Haha!
Als hij prikt heb je niet zomaar een bult, nee alles wordt meteen superdik! Vanavond wilde ik slapen en ik hoorde hem zoemen. Heb me verstopt onder de dekens en uit frustratie heeft hij in mijn oog geprikt!! Frusty
Nu is mijn oog dus zo dik dat ik hem amper open kan houden! Verdrietig

Toevallig moest ik om 8 uur naar de dokter (over 3 uur dus) omdat mijn teen waar Razinda op heeft gestaan nog steeds heel erg zeer doet. Tenminste, eind vorige week ging het weer goed en afgelopen weekend was het ineens weer helemaal fout! Dus maar even naar laten kijken. Frusty
Ze kan dus meteen naar mijn oog kijken! Lachen

Nou moet er veel gebeuren wil ik niet gaan werken, maar met 1 oog autorijden en werken vind ik toch niet echt een goed plan! Verdrietig
Als er wat met mijn ogen is...brrrr..... Frusty

Nou ja, nog even koelen maar. En hopelijk wel werken straks. Grrrrr als ik die mug zie...!!! Extreme duivel

Het is maar goed dat mijn beeldscherm veeeeeel te laag staat want ik kan alleen maar omlaag kijken nu. Haha!
Ben vandaag een kneus dus! Tong uitsteken

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-11-28 05:15 ]</font>

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 08:46

Ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan als ik een mug in de slaapkamer heb!!!! Weet helemaal hoe je je voelt. Ik ben een aantal jaar geleden een aantal weken door een bende muggen geterroriseerd Extreme duivel Laat je even weten wat de dokter ervan vind?

P.S. je zou hem natuurlijk dood kunnen meppen! Haha!

Barbara

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 08:55

Ik werd ook altijd geteroriseerd door muggen maar ik heb de oplossing gevonden. Klamboe. Hangt in een mum van tijd boven en om je bed en probleem opgelost.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 09:28

ik heb ook een mooie oplossing, ik heb een hor (zon gaasding weetjewel) voor mn raam. beestjes buiten ikke veilig binnen!! goed toch

claudia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 09:38

Erg vervelend!! Hoe was het bij de dokter???

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 09:43

Da's echt vervelend jah, bij mij leek het vorige week ook alsof ik gevochten had, maar ik was dus ook in mijn ooglid geprikt. Gelukkig werd het in de lop van de dag wat minder.
Succes ermee

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 11:28

Ahh arme Maartje... je kunt ook zo´n klamboe kopen, zo´n gaas wat je boven je bed kunt hangen, heb je er ook geen last meer van.

Maar wat een K*Tmug zeg, een beetje jou in je oog prikken (ik hoop tenminste in je ooglid.....)
hihi moest trouwens wel lachen toen je zei ik verstopte me onder de dekens *LOL*

Maar goed, beterschap aan je oogje, lief kneusje Tong uitsteken Lovers

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 11:30

Citaat:
Op 2001-11-28 05:06, schreef Jura:

Je kon zeker ook niet slapen ?? Wat een tijd Verward .

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 12:10

Zeker een kneuzentopic dit.. Ik ben ook snielig hoor.. Het bed op mijn broers kamer stond heel scheef en ik moest daar wezen. Op de heenweg knalde ik met mijn knie tegen mijn bed aan. REsultaat: 2 tellen niet kunnen lopen. Op de terug weg knalde ik loeihard met mijn linkerkleine teen
tegen dat bed aan. Nu istie helemaal blauw en 3 x zo dik als normaal... snielige ik.... Verdrietig

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 12:15

Aaaauuuuw!!! Frusty

Volgens mij is het nationale pechweek ofzo! Haha!

Ik kon inderdaad niet meer slapen Pris! Irritant was dat, dan maar even bokken he! Knipoog
De dokter zei dat als het gebroken is, ze er toch niets aan kunnen doen omdat het een kleine teen is. Je kan er moeilijk gips om doen. Dus moet ik er zelf een pleister om doen (spalken met de teen ernaast) en ik heb ontstekingsremmers gekregen (maar mezelf kennende neem ik die toch niet in! Haha!)

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 13:52

Tut wel in nemen dus anders verga je van de pijn Verward .

Mmhh schijnbaar hou je dus wel van pijn Haha! anders had je het wel ingenomen Schijnheilig .

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-01 17:00

Ja ik kick op pijn! Knipoog

Niet op alle pijn hoor! Haha!