Pfff...uitgaan valt niet mee (maar is WEL leuk!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 19:25

Ik ben al 6 weken niet meer uitgeweest door stage, tentamens, wedtrijden enzo.

Maar....... gisteren was het zover, ik ging voor het eerst sinds 6 weken weer uit Party!!
Ik zat de hele dag al te bedenken wat ik aan moest trekken, wist het dus echt niet. Was het helemaal verleerd Haha!!
Samen met mijn vriendje en een vriend van hem zijn we eerst even gaan indrinken Schijnheilig in 'ons' cafe.
Tegen 12 uur zijn we richting Lucky gefietst.
Gelukkig was de lange rij net opgelost, dus konden we direct doorlopen. GRATIS entree, omdat wij de baas heel goed kennen Lachen en toen de jas opgehangen.

Tjonge jonge wat was het gezellig! Ik had het direct weer te pakken, had dit zoooo gemist!
En het was dus Pisang-promotie-avond en elke keer als je een pisang bestelde kreeg je een zooi groene muntjes. Die moest je dan inleveren bij die promotielui. Nou, ik had dus ineens 40!!!! van die muntjes. Toch maar ff gaan inleveren, voordat mijn zakken overlopen, dachten we.. Haha!
Was dat hele promotieteam nergens te vinden! Verward

Het was echt zo gaaf en de pisangs gingen erg snel... Schijnheilig *LOL* bij mij, ik was volgens mij al aardig ver heen (neeeee, niet dronken), maar gewoon supermelig!

Uiteindelijk lagen we dus pas om kwart over 5 vanmorgen in bed!!
Ik werd om half 10 een keertje wakker maar ben toen weer in slaap gevallen. Toch maar om 1 uur eruit gegaan, want ik moest nog naar Ameretto en ik moest nog heel wat verslagen maken...

En nu zit ik hier achter de PC en voel 'm toch nog wel een beetje hoor!!! Haha!
Ik was in die 6 weken helemaal afgekickt natuurlijk en dan ineens weer zo'n gave avond.
Ben toch wel een beetje moe......... Schijnheilig Slapen Gaaaap

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 20:19

kewl. moet binnenkort ook maar weer eens uit. is ook al veels te lang geleden (binnenkort, maar dat zeg ik al een hele tijd). Mijn nichtje zit trouwens in t promoteam van Lucky. mag dus elke zaterdag flyers uitdelen ind e stad.

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-01 22:51

He lachen zeg!
Komt je nichtje dan ook uit Rijssen??? Verward
Ik ben wel bekend met de baas enzo van Lucky: z'n dochter is de vriendin van de broer van mijn vriendje!
Dus bij concerten enzo krijgen we altijd korting, met drankjes halen worden we (soms weleens) gematst en ook vaak vrije toegang!

Normaal gesproken vind ik het de laatste tijd niet meer leuk in Lucky, maar gisteren was het echt zooooooo gaaf!!
Volgende week weer!! Haha!

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 00:24

he hallo
lekker he weer uitgaan?
ik was gisteren ook voor het eerst in een jaar uitgeweest
nou geweldig
van kroeg tot kroeg
rond 5 uur (s'ochtends) kwamen er vrienden van mijn vriendin naar de stad
ze kwamen in een vette mercedes 270c
en toen zijn we nog naar een after party gegaan
nou om 8 uur zijn we terug gegaan en iedereen was dronken behalve ik en ik mocht toen in die auto rijden nou geweldig was dat ik reed 200 op de snelweg en hij kon nog harder
nou ja ik was om half 9 thuis
en wat denk je ik ga volgende week weer
groetjes

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:35

Achjoh watje Haha! Ik ben vrijdag tot 4 uur uitgeweest en om 9 uur weer mijn bed uit en zaterdagavond tot 5 uur wezen stappen en om 8 uur mijn bed weer uit want ik had wedstrijd hahahaha bikkel ben ik dan eigenlijk *LOL*

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 10:52

Ha vandaar dat de barrage niet helemaal lekke liep ?? Je was no niet wakker Frusty .

Nee tijd geleden kon ik dat nog wel hebben maar tegenwoordig heb ik de dag erna de rust wel even nodig. Ik stort dan meestal op donderdag in elkaar Frusty .

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 11:12

haha jep daarom ging de barrage niet goed Schijnheilig maarja het basisparcours ging gelukkig wel goed. Haha!

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 15:03

ik ben gisteravond ja op zondagavond uitgeweest! En heb de hele nacht niet geslapen, maar ik heb wel een hele leuke liefe knappe jongen gescoord hahahahahaha maar was een beetie gek!!!!!!!!!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 12:41

uitgaan is super saai kweet nie wa jullie er leuk aanvinden Verward
Ik ga liever naar me paardjes toe en lekker bokken op bokt Haha! Schijnheilig

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 13:31

Als ik het zo laat maak ben ik dus echt gesloopt de volgende dag! Haha!

Ik vind uitgaan heeeeel soms wel leuk hoor, maar elk weekend...ik moet er niet aan denken! *LOL*

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-01 13:34

mijn nicht die denkt alleen aan uitgaan en me vriendin ook word er niet goed van en dan vragen ze aan mij van: ga je mee .
en tja dan zeg ik van nee heb ik geen zin in blijf in het weekend liever thuis krijg je weer zon K*T antwoord terug : oohhh saaie .
nou als ik daar toch geen zin in heb wat is daar dan toch op tegen? Scheve mond\