Maar....... gisteren was het zover, ik ging voor het eerst sinds 6 weken weer uit
Ik zat de hele dag al te bedenken wat ik aan moest trekken, wist het dus echt niet. Was het helemaal verleerd
!Samen met mijn vriendje en een vriend van hem zijn we eerst even gaan indrinken
in 'ons' cafe.Tegen 12 uur zijn we richting Lucky gefietst.
Gelukkig was de lange rij net opgelost, dus konden we direct doorlopen. GRATIS entree, omdat wij de baas heel goed kennen
en toen de jas opgehangen.Tjonge jonge wat was het gezellig! Ik had het direct weer te pakken, had dit zoooo gemist!
En het was dus Pisang-promotie-avond en elke keer als je een pisang bestelde kreeg je een zooi groene muntjes. Die moest je dan inleveren bij die promotielui. Nou, ik had dus ineens 40!!!! van die muntjes. Toch maar ff gaan inleveren, voordat mijn zakken overlopen, dachten we..
Was dat hele promotieteam nergens te vinden!
Het was echt zo gaaf en de pisangs gingen erg snel...
bij mij, ik was volgens mij al aardig ver heen (neeeee, niet dronken), maar gewoon supermelig!Uiteindelijk lagen we dus pas om kwart over 5 vanmorgen in bed!!
Ik werd om half 10 een keertje wakker maar ben toen weer in slaap gevallen. Toch maar om 1 uur eruit gegaan, want ik moest nog naar Ameretto en ik moest nog heel wat verslagen maken...
En nu zit ik hier achter de PC en voel 'm toch nog wel een beetje hoor!!!
Ik was in die 6 weken helemaal afgekickt natuurlijk en dan ineens weer zo'n gave avond.
Ben toch wel een beetje moe.........

.
\