Want ik was vandaag bij twee meisjes en die hebben sinds kort allebei een cavia. Nu spelen ze er altijd mee, en het kleinste meisje die zet hem dan op haar schoot en dan tilt ze z'n achterpootjes op en gaat er mee heen en weer wiebelen, toen zei ik van volgens mij vind ie dat niet leuk. Zij zei dus van wel. Maar hij probeerde heel de tijd weg te lopen. Ze probeerde hem ook restjes van de kip te voeren, maar dat wilde hij niet. Ik zei weer dat hij dat niet wilde, maar zij geloofde het niet. Maar toen zeiden haar zus en vriendinnetje het ook toen hield ze ermee op. Toen had ik die cavia even later op schoot, zei ze, ja soms bijt ie, en hij wilt weglopen. Maar hij zat gewoon, en likte af en toe aan mijn hand. Ik aaide hem een beetje enzo, zij helemaal verbaasd van zo rustig issie nooit! Ik heb maar niks gezegd, maar volgens mij is dat ook omdat zij zo met zijn achterpoten loopt te spelen enzo? Haar zus zei dat ze dat wel vaker deed
arme cavia 
bah ik zou die cavia zo bij die mensen weg willen halen.

" vasthouden. Als die echt niet wil dan haalt ze uit en dan is het janken geblazen
Ik had ze toch gewaarschuwd?? }> 
of mijn zusje of haar moeder maar die was er een beetje bang van) Als hij eruit was zonder dat er iemand bij was zou de vader een klem zetten (nou jah dat zei hij, hij was er helemaal bang van) nou toen luisterde ze wel hoor. toen ging het zo van 'jah goed vast houden hoor anders zet papa de klem'