)Ik wist niet dat dat vandaag was. Maar in ieder geval was ik op mijn keyboard aan het spelen. Dat ding staat voor het raam en van de straat af kijk je zo in onze kamer.. Oftewel, ik zat dus voor het raam te spelen heeeel ingespannen en ik had verder niets in de gaten. Ik keek alleen naar het keyboard en het muziekblad.
Komt mijn moeder ineens binnen en die kijkt naar buiten, ziet ze de pieten lopen. Zegt mam tegen me: he, astrid kijk eens naar buiten, bleek dat er al een tijdje een piet naar mij stond te kijken.
Ik keek: zie die piet kijken en denk oliebol!
Mijn reactie, zoals het er voor die piet uitzag; meisje dat: keyboardt, kijkt, schrikt en dan wegduikt achter het keyboard.
Dat was dus het 1e dat ik deed, bukken, verstoppen
En mijn moeder lag in een deuk, net zoals die piet 
Toen moest ik ook nog die deur gaan open doen om geld te geven aan die piet... Dus ik met een rooie kop naar de deur gelopen, deur open gemaakt, staat die piet daar met een big smile; 'schrok je toevallig??' en hij bleef daar met een ongelofelijke big smile staan toen ik stamelde: 'ehm.. ja.. ehh, nee, toch niet, maar ik had niet door dat je, eh iemand, stond te kijken. Maar ehh... ik ga nu ff geld pakken hoor'. *stotter stotter* Met een nog rodere kop ging ik mijn portemonnee zoeken en ik kon dat ding natuurlijk niet vinden
. Maar na 4 jassen nakijken eindelijk dat ding gevonden.En toen maar snel wat geld in die bus geduwd.
Draait die piet zich om, geeft me en knipoog en zegt; ik zie je misschien nog wel in de stad...
Maar nou weet ik dus niet wie hij is *argh*

Kom ik hem misschien volgende week in de stad tegen (terwijl ik dat niet weet) en dan begint ie ineens heel hard te lachen, terwijl ik niet weet waarom..
Irri.. Ik wil weten wie het is!Het was trouwens wel een hele knappe piet (ongeveer 18 jaar ofzo
) Door hem wil ik wel in de zak meegenomen worden naar Spanje

Mmm, volgens mij komt dit helemaal niet lachwekkend over, maar moet je erbij zijn geweest...
\ Achja, ik krijg al een rode kop als ik er weer aan denk dus

ik weet het niet, toch maar naar stad gaan morgen 

). Echt stom, maar dat is dus een instinktieve schrikreactie
). En ik zag hem dus lopen. Ik helemaal blij. Maarja, ik weet nou nog niet wie het echt is, ik kan hem nu wel veel beter herkennen hoop ik