Hebben jullie ideeën voor een kerstverhaaltje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-01 12:42

Haha!
Ja, mijn moeder werkt bij de schoolkrant van de school waar mijn broertje op zit. En voor de Kerstschoolkrant vroeg ze of ik een verhaaltje wilde maken.
Weten jullie nog dingen waarover ik het kan laten gaan? Ik heb al een keer gedaan dat de Kerstman's beste rendier kwijt was en dat bleek dat ze weg was gelopen om 'baby rendiertjes' te krijgen *LOL* *LOL*

siouxsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 16:34

misschien een zielig verhaaltje

de kerstman liep naar zijn rendierenwei en zag daar zijn rendier JAPIE met op de grond liggen.Hij dacht wat zullen we nu krijgen.hij voelde aan het rendier,hij was helemaal koud.De kerstman was diep teleurgesteld want dat rendier moest dit jaar meelopen voor de slee.
hij had met zijn hulpjes het arme rendiertje mee naar binnen genomen heeft m met een warme deken voor de kachel gelegd in de hoop dat ie weer beter zal worden.hij had tot s'avonds laat bij het arme rendier gezeten.Maar midden in de nacht werd de kerstman moe.hij ging naar bed want morgen zal het een zware dag worden want hij moest allemaal kadootjes inpakken voor jou en de andere kinderen.
hij werd smorgens weer wakker en dacht,wat was er gisteren gebeurd???opeens wist hij het weer het rendier!!!hij wankelde in zijn pyama naar het rendier toe.hij lag te slapen.De kerstman ging zich aan kleden met de hoop dat het rendier na het aankleden weer wakker zal worden want dan kon ie kijken hoe het ging.Hij was weer klaar met het aankleden en ging weer naar het rendier toe.
Hij voelde en keek en hij zag dat het heel slecht ging met het rendier.Hij besloot de rendierendokter maar te bellen.De dokter kwam en zei,het rendier red het niet of er moet een wonder gebeuren...
de kerstman liet de dokter weer buiten en ging naar het rendier toe.hij besloot het aan te zien en te afwachte.het is al weer bijna kerstmis,dus de kadootjes moeten worden ingepakt.
die avond gaf de kerstman het rendier ete,,maar dat was iet zomaar eten.hij had van zijn hulpjses een wondermiddel gekregen.
toen het al flink donker was keek de kerstman naar zijn rendier. er was niks gebeurt.hij lag daar nog steeds doodziek.
de kerstman ging naar bed.en de volgende morgen wou de kerstman gaan kijken hoe het ging met het rendiertje.hij was weg!!!
de kerstman besloot te gaan zoeken.
en ja hoor daar stond het rendiertje voor het hek bij de bij de andere rendieren te popelen om er bij te mogen.
de kerstman was dolgelukkig en dacht dat ie dit jaar weer een fijne kerst zou hebben met zijn rendier japie en de andere.
Haha! Haha! Haha! Party!! Party!! Party!!
ff bedacht mooi he???
welleen beetje lang he.
ach boeie