muis in de keuken...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 22:23

Net komt mijn (normaal heel stille zusje binnen)
roept ze keihard He....een muis. En ze gaat op jacht. Maar hij was pleite wij met zijn vieren (2 zusjes 1 broertje en ik) zoeken in de keuken, zat ie onder de oven. Het was best een grote (tussen een rat en een veldmuisje in) en ik denk dat hij harder van ons is geschrokken dan wij van hem }> . Ik heb de achterdeur open gezet en 'm naar buiten gebonjourd. Mijn zusjes en broertjes lagen helemaal in een deuk, hij rende namelijk tussen mijn benen door. Haha! Schijnt lollig te zijn geweest.
Clown

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 22:53

Weet je wat wij een keer hadden, een pad in de drinkbak van de hond!
Die was op de een of andere manier binnen gekomen en was blijkbaar uitgedroogd en dus maar in de drinkbak van de hond gaan liggen Verward Echt helemaal languit, hij paste er precies in.
De hond durfde niet eens in de buurt van z'n bak te komen, gek beest.

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 23:20

Oow ik heb sinds kort ontzettend last van muizen, maar dan in stal!!
Normaal gesproken vind ik ze niet eng, maar wel als ze onverwachts langs je schieten!! AAAhhh!!!
En het allerengste is dat er ook een grote dikke rat rondloopt die ze opeet... Scheve mond\
Ik tilde laatst een zeil op, zat me daar toch een grote dikke rat!! En hij zat daar echt in zo'n dreigende houding, eeks!!!
Ik gil wat af op stal *LOL* !

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 23:37

Ik heb in mijn nieuwe huisje nog helemaal geen last van muizen. Vreemd eigenlijk, ik heb nog een stuk hooizolder ernaast. Maar ik heb dan ook 2 zeer gevaarlijke en hongerige kattenvrienden Haha!

Bij mijn ouders had ik ze wel, ook in de slaapkamer en badkamer. Sta je daar je tanden te poetsen, loopt er opeens een muis over de wastafel. Is niet zo leuk als je net wakker bent...

We hebben ook onze eigen huispad. Hij heeft zijn eigen plek in de garage en ik moet ook echt kijken of hij 's avonds binnen is. Anders komt hij op een of andere manier bij mijn ouders het huis in en loopt de hele hal door. Als hij maar in de garage zit is het goed.
Vreemde beesten hier hoor Haha!

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 08:49

HIhi marije een huispad Haha!
Op stal hebben wij ook ratten en muizen.
Ik had een keer de laatste onderste strobaal, til ik 'm lekker enthousiast op, ligt er een verstijfde dooie rat onder Misselijk