Gaan jullie nog wat doen met Sinterklaas?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 16:16

de sinterklaas. Wij doen dit jaar suprise's en kado's Ik weet al wat ik allemaal ga vragen Alleen maar spullen voor Zamantha Haha!.
en wat gaan jullie allemaal vragen

[edit:BartVB]Titel[/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-11-12 22:30 ]</font>

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 16:32

wij doen niet aan sinterklaas alleen maar aan kerst!

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 16:34

Ja wij hebben gistern lootjes getrokken,en ben al beizg met suprises en we moeten ook gedichten maken *LoL*

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 16:49

haha ik heb mijn broertje getrokken. Die stinkt elke ochtend uit zijn bek dus ga ik als suprise maken een flesje met daarop mond spray. moet alleen nog even kijken hoe ik het ga maken.

Hij zei tegen mij ik hoop dat ik jou trek dan maak ik een bom (mijn kamer is namelijk altijd slordig, dan zegt mijn moeder tegen mij : sam je kamer is weer ontploft) Dus ik ben benieuwd............

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 22:29

Wij doen gewoon sinterklaas Haha!
weet al 2 dingen die ik krijg en dat zijn.......... Lips are sealed
Kisssss Sun

Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 22:40

Wij gaan altijd suprises maken.. ooo wat moet ik nou weer maken!? Verward is altijd moeiljik.. maar wel LEUK!!!
En dan koop ik meestal nog wat cadeuatjes voor iedereen...
en ik ben zoals ieder jaar zwarte piet! *LOL* We gaan bij een aantal mensen op bezoek (ik samen met een vriendin) en ik ga altijd sinterklaas intochten rijden met mn pony voor de ponyclub! *LOL* Dit jaar denk 3...
k ben dus helemaal sinterklaas fan! Party!! Party!!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 23:06

Ja dat gaan wij ook doen, sinterklaas vieren. Met een heel stel gezellige mensen en we gaan dichten en suprises maken. Ik verheug me er nu alop. Voor Sundancer moet ik iets aparts maken, heb nog een appeltje met hem te schillen.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 13:15

Nee, ik ben sinds de laatste drie keer ernstig getraumatiseerd geraakt voor wat betreft sinterklaas. poedersuikerkinderen van m'n "schoonzus to be" die over de kleinere kadootjes heen lopen om bij de grote te komen, gillen en janken, boos zijn als iemand anders een keer een kadootje krijgt. Schrijf ik eens een keer een ge-ni-aal gedicht (lukt anders nooit), blijkt de ontvanger niet te kunnen voordragen. Hele gedicht verkracht... Een surprise die met de grootste zorg in elkaar is gezet, met dekseltje, zodat hij niet kapot hoeft. Niet eerst kijken, (nee, stel je voor!) meteen rukken. En het jaar daarop kreeg ik m'n eigen surprise weer terug, gewoon een ander kadootje (banketstaaf kadootje!) erin gestopt en klaar weer. Wel moest ik het hele huis door, voor iedereen iets uit het huis weghalen. Onder het plee-deksel (yach! Misselijk Als je daar kunt kiezen tussen het toilet en schijten in de bosjes, kiest iedereen voor de bosjes!!), bij een ander uit bed (ieuw!) en als klap op de vuurpijl kon ik met m'n goeie kleren die vieze trap naar de hooizolder op, om daar mijn kadootje van die nog veel viezere hooizolder te halen. Nee, bedankt. Ik heb er eerst even mijn zakken vol van....

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 20:01

Wij gaan helemaal niks doen Verdrietig Vind ik zo flauw. "Je gelooft er nou niet meer in" zegt mijn moeder, maar Sinterklaas is toch voor jong en oud! Boos! Wij doen wel natuurlij op school lootjes trekken Schijnheilig

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 20:09

wij gaan loten en moeten een cadeautje kopen van 25 piek en ja dat was alles wel