vrienden van mij in de krant!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 11:42

deze band bestaat dus uit (van links naar rechts) ROBIN, JEROEN(JOENE) (staat in mijn profiel) GP(GUHPUH), THOMAS(BUTTERBALL) EN LARS.

hier komt de foto

[img]../upload/691/adhd.jpg[/img]

en hier het stuk wat erbij getypt is...
ADHD, de naam van de jongerenband zegt het al een beetje, want ADHD staat voor atention deficit hyperactivity disorder. hyperactiviteit daat gaat het dus om. en bij de band gaat het om een druk groepje jongens. en ze hebben nog een ding gemeen, ze willen allemaal graag muziek maken.
ADHD bestaat officieel nog maar een jaar, maar de populariteit in almelo en omgeving stijgt razend snel!

hun muziek omschrijven ze zelf als vernieuwend en met eigen invloeden. gitarist jeroen verteld dat ADHD een samensmelting is van verschillende ideeen die ontstaan tijden het dagelijks leven. ze oefenen in de muziekstudio in wierden. "sommige nummers zijn vrij hard, maar medolieus blijft het wel, het is een soort melodique metal, zo omschrijft gitarist jeroen het.
ADHD bestaat nu krap een halfjaar, maar de anbiedingen om op te kunnen treden groeit enorm. onlangs speelden ze nog in het stadspark in hengelo, maar het optreden in cafe de stam in almelo (hun thuisbasis) het meest indrukwekkend. "het was echt compleet uitverkocht, en al onze vrienden zaten er, het was echt super! het geluid en de sfeer waren echt optimaal, verteld jeroen.
hun groeiende populariteit is niet onopgemerkt gebleven en dit blijkt uit het feit dat ze binnenkort een demo cd gaan opnemen, met 3 nummers. welke deze nummers gaan worden is nog niet bekend. hun repetoire bestaat uit nu zo ongeveer 8 nummers, met titels als empty inside, my soul en alone. allemaal geschreven door zanger robin. "ik haal mijn inspriratie uit het dagelijks leven, zo is my soul gebaseert op mijn vriendin waar het net mee uit is..." alms de demo cd klaar is word deze naar verschillende platenmaatschappijen gestuurd in de hoop dat ADHD in de smaak valt. "het is een grote droom van ons om echt iets te bereiken in de popwereld, nu hebben we als doel om meer bekendheid te verwerven buiten de regio. maar ons uiteindelijke doel is toch om ooit bij dynamo of lowlands op het podium te staan." zegt robin.
hij beseft echter wel dat de concurrentie groot is want jongerenbanjes zijn er in overvloed... hoe onderschijdt ADHD zich? "onze stijl is anders, ruig, maar toch ook heel lekker om naar te luisteren. daarnaast vind een heel breed publiek ons goed. zowel jongeren als ouderen. met onze 7-snarige gitaren kunnen we ook de hoge tonen zeer goed halen" de demo cd van ADHD zal over ongeveer 2 maanden bij de music store in almelo verkrijgbaar zijn. in de toekomst hoopt ADHD een echte cd op de markt te brengen.

gaaf he!!! dat gewoon vrienden van mij in de krant staan, vind ik echt wel cool....
nou ik ga er weer vabdoor, kussies liselot

party-girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 17:46

cool man, ze worden vast wereldberoemd en dan zijn het jou vrienden echt wel stoer!