als ik op internet wil op school, moet ik naar het OLC, dat is het openleercentrum met een aantal computers. meestal zijn ze allemaal bezet, dus ik heb al mazzel als ik een computer heb. maar ik mag dus alleen op internet voor school: huiswerk. we krijgen wel veel opdrachten waarvoor we internet nodig hebben, maar als ik nou eens wil bokken, of mijn email wil chekken, dan komt er zo'n vervelend mannetje, die gaat over het OLC, en die zet me zonder pardon het lokaal uit omdat ik niet voor school bezig ben!
dat is toch gewoon stom! ook mag ik niet bellen in dat lokaal, niet smsen via de computer, niet eten en niet drinken.!
nu ik het daar trouwens toch over heb, ik ben toch al aan het zeiken: ik heb een computer en zit trouw huiswerk te maken. mijn maag denkt vaak dan knor,knor! ik van mijn computer af en in de kantine, enige plek waar je mag eten en drinken, wat eten. ik terug naar het OLC, is mijn computer bezet! wordt je toch gek van!
hebben jullie daar nooit last van dan? of zit ik gewoon op een k*tschool? ik wil namelijk ook BOKKEN op school!!!

) altijd tijdens de informatica les. Niemand had het door en iedereen werkt dan op een eigen comp. Wel moet het i-net opstaan, ja, maar dat was meestal zo. Bok...bok...bok