Lekkere Pindakoek en Fransewoordjes...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-01 22:42

Jammie weet je wat zo leuk is aan pindakoekjes? Dat je er de pindaatjes vanaf kan snoepen en dan een zandkoekje overhoudt LOL Vingers aflikken Maargoed die zit ik hier achter mn beeldscherm te kanen (Voel me nu heel schuldig want ik zou 1. Aan de lijn doen vanaf vandaag Scheve mond\\ en 2. Vanavond Franse woordjes leren)
Maar ach ik ben 1. Nog steeds een officieel maatje 40 en heb nog maar 1 zwemband Extreme duivel
en 2. Ik heb al 5 van de 14 geleerd en heb pas maandag mn rep.. Hehehe
Dus eigenlijk ebn ik perfectly Happy achter mnschermpje Lachen En oh ja ik ben al bijna aan de 100 berichtjes Knipoog
Liefs van Lauraaaaaaa!

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:47

hm en ik zit hier met een zielig glaasje water te tikken.... t is oneerlijk verdeeld in de wereld!!!! Knipoog

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 22:57

Nou, heb je tenminste nog een glaasje water. Ik zit hier helemaal op een droogje. Je brengt me op een idee, ik heb nog verboden vrucht in de kelder, hmmmmm, ga ik eentje halen.

Groeten Gery

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 08:21

Ik met een glas melk... pffff geloof dat ik m'n oogjes alweer goed open kan houden dus gaan we maar naar stal hehe mag Mike zijn auto mee en die isse leuk!!!!!! z'n nieuwe dan he! heel goed geluidje minder is dat ie zo hard gaat dat m'n spiegels meetrillen met de bass... hehe verder hangt ie vol Feyenoordspullen 't is gewoon echt zo'n foute aso wagen maar das geweldig hehe
Alleen als ik te snel optrek piepen die banden meteen iets dat ik niet kan doen als Mike er bij mij inzit dan maakt ie me af Extreme duivel
maar ach vandaag doe ik rustig....
denk ik Schijnheilig

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 09:05

Verdorie, mijn verboden vrucht was op. Had gelukkig nog elfde gebod staan, ook niet verkeerd.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 10:57

Verboden vrucht?
Elfde gebod?
Verward Verward Verward Verward Verward