Optimisme....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 17:06

OKe ik heb d'r zelf helemaal geen problemen mee, maar sommige mensen in mijn omgeving heb ik nu zover dat ze aan mij vragen of ik ALSJLEBLIEFT niet zo optimistisch wil zijn....
Dus na de vragen over mijn vrolijkheid komen nu de vragen over het optimisme, maar ja nu wordt het alleen maar erger want nu hb ik zoiets van erger kan het niet worden.....
Dus tja ik zit een beetje in de knoop ( naja kan ik alleen weer uit de knoop gaan he).
Maar als het toch nog erger wordt dan loop ik het gevaar om alleen nog maar optimistischer te worden...
Dus voor adviezen, of donaties kunt u bellen met het optimisme fonds.
Giro 1568 in Haren.
Dank u voor u geduld en aandacht.

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 17:12

Is het zo erg met je optimisme dat je omgeving er al over "klaagt" tegen je? Ik vind optimisme geen slechte eigenschap hoor. Oke, TE optimistisch is natuurlijk niet goed.

Ik heb zelf al eens een opmerking gekregen van "doe niet zo overdreven vrolijk" toen ik binnenkwam en iets te enthousiast "goeiemorgen" riep.

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 17:29

haaaahhhaa dit was meer als geintje hoor, maar idd er wordt weleens gevraagd of ik niet zo optimistisch wil zijn, maar aangezien ik eigenwijs ben blijf ik lekker optimistisch.... Clown

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 17:31

k ben heel erg optimistich! zoms iets te erg!!