Nouhou!! Ikke snielig!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 16:38

Ik was van de zomer heel snielig!! Was ik eindelijk in Wiessel, kon ik fijn rijden, kreeg ik kaakontsteking! Echt heel poedersuiker en het deed vette pijn!
Het kwam omdat mijn verstandskies doorkwam en daarom mijn tandvlees daar ging ontsteken....
Toen gingen ook allemaal klieren in mijn nek ontsteken en uiteindelijk was mijn hele mond/kaak/nek(klieren) ontstoken...
Ik kon helemaal niks meer eten/drinken omdat het
zo'n pijn deed om te slikken...

Uiteindelijk naar de dokter en de tandarts. Kreeg ik antibiotica en moest ik spoelen met Waterstofperoxide (ja dat spul waar je je haar mee blondeert). Dat is echt te vies en heel pijnlijk!!

Nou goed, het is uiteindelijk overgegaan, maar nu heb ik het gevoel dat het weer begint. Mijn verstandskies was daarna nog steeds niet geheel door(de helft ofzo..) en nu doet het weer heel erg pijn. Vanavond ga ik weer naar Wiessel.... Verband??

Anyway, ik heb dus echt helemaal geen zin in weer dat gezeik en al die middeltjes. Ik ben best tegen antibiotica enzo en gebruik het alleen als het echt niet anders kan....

Ik baal er echt mooi van dat het nu wéér gaat opzetten...
Conclusie: Dorée heeel snielig!! Huilen Huilen

Wilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 16:59

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh
Maaruh dat is wel poedersuiker zeg maar.
Wel leuk dat je weer naar Wiessel komt vanavond!
Dan kunnen we morgen weer lekker tuffen Knipoog

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 20:35

Oooooooooooow wat erg zeg!!!!
Dat lijkt me best zwaar irri en vooral als je zo'n honger heb ofzo. Ik heb ook weleens keelpijn dat ik moeilijk kan slikken enzo... maareh..... dat van jou lijkt me nog veel erger!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 04:49

watje

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 05:32

Doree waarom ga je dan niet bij je tandarts langs en laat hem er uit halen.

Dat beetje verstand wat je dan mist maakt bij jou niet uit *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 18:13

Nouhou Kim ik ben geen watje!! Jij hebt mij zelf gezien van ''t zomer...
En wat betreft het trekken... Als het niet nodig is, wil ik hem het liefst laten zitten. Het is alleen zo, dat omdat die kies dus tegen het tandvlees duwt(hij moet daar immers doorheen, iieew!) dat het gaat irriteren...
Maar plien, wees niet ongerust, voor mijn verstand zal ik het niet laten, dat heb ik toch al genoeg... Haha!