Bokttermen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 08:52

Ik betrap mezelf er tegenwoordig regelmatig op dat ik de woorden uit de boktcensuur ook buiten bokt gebruik. Wat een "b a n k e t s t a a f!", roep ik dus als ik op de weg gesneden word!

Of: "s t i n k m o d d e r w e e r", dat was gisteren!

O l i e b o l, flapt er ook nog wel eens uit.

Geinig zoiets. Bokt heeft invloed! Nog even en de Dikke van Dalen doet ook mee! *LOL*

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 08:54

Van stinkmodder en banketstaaf heb ik nog niet zo'n last maar van oliebol wel Haha!

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:02

over 5 jaar zijn alle bokttermen in het woordenboek terug te vinden....wat zeg ik! over 5 maanden! hihhii *LOL* Tong uitsteken Tong uitsteken

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pino op 2001-10-24 10:02 ]</font>

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:04

Jaaa dat stinkmodder......hoe vaak dat niet voor op mijn lippen ligt!!!!
En die banketstaaf... dat wordt nog wat met Sinterklaas!!!! Haha!

Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:12

Ja he dees...sta je bij de bakker mag ik een..een banketstaaf . en je ligt helemaal dubbel. en iedereen kijkt je aan! hahahihi }> *LOL* *LOL* Party!! Vork

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pino op 2001-10-24 10:12 ]</font>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:12

Haha Mieke, heel toevallig zei ik gisteren hetzelfde tegen Kim, zij zegt ook vaak oliebol, of bijvoorbeeld 'topic' als ze het over een artikel in een tijdschrift heeft. Toen bedacht ik dat ik idd ook vaak keihard 'banketstaaf!!!' roep als ik op de weg genadeloos door iemand word gesneden.

Overigens had ik een tijdje geleden een collega die vaak van de hak op de tak sprong als hij wat vertelde. Toen ik hem een keer vroeg of hij 'on topic wilde blijven' vroeg een andere collega me of ik toevallig een doorgewinterde forumbezoeker was. Eh, hoezo? Schijnheilig

BTW: de band van Vinz (de vriend van Marja) heet Stinkmodder... Haha!

(zie http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... 72&forum=2 )

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-24 10:13 ]</font>

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:48

Hahaha, daar heb ik nog geen last van... Ik doe alleen maar heel raar qua batsen, skuppen en natuurlijk timesharen (hebben we laatst tijdens t avondeten uitgebreid besproken) en nog van die modieuse woordjes...
Stinkmodder is okies... Maar ik zeg wel doos, droos, prutsmuts, snotdorrel etc... Geweldig natuurlijk ook...

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 18:33

Ik gebruik in het echt ook vaak de zgn. boktwoorden. Vooral "stinkmodder" gebruik ik vaak.
Hoe leer je dat eigenlijk weer af?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:31

aaah toevallig ja dat Karin en ik het er gister al over hadden Piggy sliep hier en ik gaf haar de bit, vertelde dat ze het topic over de spaanse rijschool maar moest lezen *ahum* ik typ vaak al geen 'oliebol' meer in maar meteen oliebol

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:20

Ik heb het vooral met Poedersuiker, iedereen kijkt je dan raar aan, en dat vind ik dan wel weer geinig. Er zijn ook mensen die het over gaan nemen, grappig!
Ik praat btw ook in afkortingen, héél erg.....en dwz? vraag ik best vaak bijvoorbeeld.....komt vast omdat ik in geschreven woorden denk... *LOL*

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:24

k wil nog wel es banketstaaf door de klas roepen! gelukkig weet nog niemand behalve choco wat heb betekend!! Haha! gna gna gna Haha!

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:38

haha kun je vaak je leraar voor banketstaaf uitschelden en asl hij dan vraagt WAT?? zeg je gewoon dat je plots een dringende behoefte krijgt om banketstaaf te gaan eten!! Haha! Haha! Vork

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 16:13

hihi, Doree actie hoor..wel slim bedacht voor een apeldoorner Schijnheilig Ik zeg wel poedersuiker en oliebol, maar stinkmodde niet. En die band, eet die nou stinkmodder of stinkmodder??

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 16:16

hmmmmm........nergens last van!!!! Party!!
maarjah, in Rotterdam gaat schelden automatisch!!
Ikke ben lekker nog nie zooooooooo verslaafd Party!!