willetjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Expensive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 01:34

wie heb daar last van??voor degene die het niet weten:je moet het gewoon doen het is een wil je moet iets dwangmatigs doen

mij willetje is dat.....ik altijd me schoenen recht zet(raar he Verward )

ik weet ut rare topic maar wil het gewoon weten

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 01:40

Vroeger (ja ik ben al een oud wijf) deed ik alles in het even.. dus alles 2 x of 4x enz. Ook traptreden moest ik altijd tellen.
Wat ik nu nog wel doe is met m&m's sorteren op kleur en aan beide zijden van mijn mond evenveel m&m's plaatsen.. zonder ze te mixen. Tevens als ik (voor ik naar bed ga) een glas water pak, spoel ik deze vier keer om, alvorens hem vol te gieten en mee te nemen. Verder zou ik niet weten wat voor dwangmatige obsessies ik heb. Lachen

Expensive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 01:47

oke dan zeg ik ook maar al me willetjes!!ik moet me rugzak atijd twee ker goed doen,ik moet altijd alles met rechts aan raken,als ik me naar links draai moet ik me ook naar recht draaien,als ik op bokt ben moetm ik in iedegeval twee onderwerpen bekijken,enz

raar ben ik he Haha! ik dooe ze nu zowat niet meer uit voeren maar vroeger was het heel erg!:D

hoop wel dat het over gaat
*LOL*

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:02

weet je wat jij eerst ook had? dat jij als eerste welterusten moest zeggen anders kon je niet slapen *LOL* ik heb dat geloof ik niet of wel helen?

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:08

Ik kan niet tegen ongetoileteerde paarden als ze van mij zijn of als ik ermee rijdt dus dan moet ik er wat doen. Kan hier niks aan doen....

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:09

Expensive

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 21:18

oh sorry niet gezien!!maar ik heb dus het zelfde snik Huilen nog ff een klein verhaaltje:ik moest altijd me schoenen recht zetten en een ander meisje had een willetje om ze uit el kaar te zetten zaten we daar zo vijf minuten heen en weer tegaan en op het eind had ik toch nog gewonnen met met wil Haha!