Help me met uploaden please!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 22:19

Ik weet echt niet wat ik fout doe. Er staan foto's van Brando op de computer. Die hebben een titel of hoe je dat ook noemt. Dat eindigt op .jpg. Dat klopt dus ook. Ze zijn ook niet te groot, maar als ik die titel in dat hokje bij uploaden typ en dan op uploaden druk doet hij het niet Verward . Ik heb al van alles geprobeert want ik moet en zal een paar foto's erop zetten, maar het lukt niet!!! Boos!

chrico

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 22:30

het heeft bij mij ook een tijdje geduurd voor het muntje viel. op mijn computer heb ik alle fotos in een map staan. (is effe voor de duidelijkheid)
dan ga je naar upload. je krijgt een ander schermpje en daar stat ook bladeren. daar ga je mee zoeken naar de foto. als je hem heb, kan je gaan uploaden. Ik typ zelf niks in, dat gebeurd dan vanzelf.
succes ermee

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 22:33

idd, wat chrico zegt klopt.
Je opent upload, klikt op het knopje bladeren en gaat dan naar de map toe waar de foto's staan (meestal mijn documenten/mijn afbeeldingen, ligt eraan waar je je foto's opslaat)
Als je de goede foto hebt gevonden klik je op openen. Dan gaat ie ff uploaden.... En KLAAR Party!!
Succes!

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 19:33

Jajajajajaajaaaaaaaaaa!! Het is gelukt!!! Eindelijk!! Ze staan op in the picture! Party!! Party!! Party!!